اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

قرار است شما سیب زمینی باشی!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۳۸ ق.ظ

 

آسیه پناهی، زنی بی پناه بود اهل کرمانشاه، ماموران شهرداری در اقدامی خلاف قانون و بدون مجوز، اتاقک او را ویران نمودند و با اسپری فلفل به او تاختند که دچار تنگی نفس شد و جان باخت. با پیگیری نیروهای انقلابی مسببین این اتفاق مجازات شدند.

بچه های عدالتخواه هیچ  گاه منکر ضعف و سوءرفتار بعضی مسئولان و ماموران نهادها و دستگاههای مختلف نبودند و همواره در این خصوص به میدان آمده و با مظاهر ظلم و بی عدالتی در هر مجموعه ای به ستیز پرداخته و تاوان آن را نیز پس داده اند.

از مرگ آسیه پناهی تا سیلی بر صورت سرباز بابلی، تخریب آلونک جنگل نشینان و... هر جا ستمی از سوی هر کس و ناکسی روا شد انقلابی ها در صف اول اعتراض بودند و در انجام فریضه نهی از منکر قصور نداشته اند. سلبریتی ها در همه این حوادث، نهایتاً ژستی خیرخواهانه گرفتند و در لاک خود فرو رفتند.

اما

در ماجرای مرگ مهسا با پیشینه بیماری قلبی، که اصلا قرینه و شاهدی در ظن به برخورد ناصواب با او وجود نداشته، به ناگاه عزم سلبریتی ها برای شورش بر ضد جمهوریت و اسلامیت کشور جزم شد و افسار گسیخته به تهییج افکار عمومی برای ایجاد اغتشاش و ناامنی رو آوردند.

مساله خیلی ساده است.

همان قدر که برای مردم کشورمان با هر گرایش ملی یا مذهبی، اصل حفظ ناموس، خط قرمز و حریم اعتقادی محسوب می شود، اصل بی ناموسی برای سربازپیاده های جبهه غرب، خط قرمز و تابویی خدشه ناپذیر به شمار می آید.

فراموش نکنیم تمام برنامه هایی که غرب از دیرباز برای نفوذ فرهنگی در جوامع اسلامی اجرا نموده و در سالهای بعد از دفاع مقدس بر شدت آن از طریق انواع رسانه های مهاجم و تصمیم سازی های غلطی چون اجرای طرح بیست سی و رواج مواد مخدر و مشروبات الکلی و... افزود صرفا با یک هدف صورت پذیرفته است: در هم شکستن بنیان خانواده برای ایجاد گسست و فروپاشی جامعه ایرانی. راه تسلط غرب بر منابع کشورهای اسلامی چیزی جز از بین بردن غیرت نیست.

سریالهای ترکی با موضوع روابط ضربدری و دامن زدن به بی اعتمادی در خانواده را که یادتان هست.

هیچ کس منکر وجود مظاهر ظلم و بی عدالتی در کشور نیست. اما اینکه دلدادگان فرهنگ برهنگی غرب، حجاب را مساله و دغدغه نخست خویش دانسته و به جامعه نیز چنین القا می کنند، دلیلی جز هراس از اسقاط طرح ها و برنامه های مخربشان برای اشاعه فساد و لاابالی گری و فرونشاندن حس غیرت و شهامت و حماسه آفرینی ندارد.

ملتی که غیرت نداشته باشد، شهادت طلبی نیز  برایش بی معناست. آن هنگام است که در برابر سیطره امپریالیسم و استعمار انگیزه ای برای مقاومت نخواهد داشت و فلاکت و وابستگی و ذلت را در ازای چند صباحی غفلت و خوشی و بی خیالی بر میگزیند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

فرهنگ مقاومت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">