اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

جماعت بی غم

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۵۹ ب.ظ

علی اصغر پیوندی به اتهام تخلفات گسترده مالی در حیطه مدیریتی خود بازداشت شد. رییس مستعفی هلال احمر یکبار در خلال سیل سال گذشته گلستان و مازندران نیز به سوژه شماره یک فضای مجازی تبدیل شده بود.

تصویری از دکتر پیوندی منتشر شده بود که در مأموریت امداد رسانی به سیل زدگان در هتلی مستقر بود که منوی باز غذا در اختیار او و هراهانش قرار داشت. این مسأله در اوج گرفتاری شماری از هموطنان و نیز ایثارگری و مجاهدت نیروهای امدادی، بسیار مشمئز کننده و نفرت برانگیز بود و واکنش منفی کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

جالب این که عده ای قلم به مزد سفارشی نویس در تلاش بودند تا زیرسوال بردن این حرکت ناپسند رییس هلال احمر را کار دشمنان دانسته و نتیجه آن را بی اعتمادی مردم به نظام تلقی نمایند. حالا همین مدیر نالایق توسط نظام اسلامی بازداشت و مواخذه شده است تا ثابت شود که فهم مردم عادی فراتر از فهم بعضی نویسندگان پرادعای مجازی است.

راستی یکی از نمایندگان چند روز پیش گفته بود زمانی که وضعیت بنزین و نرخ و تبعات مربوط به آن و تأثیرش بر معشیت مردم در مجلس در حال بررسی بود چهار نوع غذا برای ناهار در اختیار نمایندگان قرار گرفته بود!

شکی نیست کسانی که درد مردم را لمس نمی کنند غم آنها را هم نخواهند داشت.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

عدالتخواهی

فتنه بنزین

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">