اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

طی الارز!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ب.ظ

دو روز پیش با مسئولی همکلام بودم. اشاره داشت به روند نزولی قیمت دلار و می گفت دولت عزمش را جزم کرده دلار را تا هشت هزار تومان پایین بیاورد.

گفتم یعنی قیمت کالاها هم کمی ارزان می شود؟

گفت گرانی کالا چه ربطی به دلار دارد؟!!! دلار بیاید پایین دلیل نمی شود قیمت کالا و اجناس هم پایین بیاید!!!

بگذریم.

قیمت دلار سیر نرولی پیدا کرد. چند وقت پیش هم این اتفاق افتاد و دلار از نوزده تومان به حدود یازده رسید. وزیر جوان و جویای نام دولت زود مطلب نوشت و مصاحبه راه انداخت که دیدید این معجزه فضای مجازی را که توانست قیمت دلار را بیاورد پایین و ... کمی بعد قیمت دلار آمد روی چهارده هزار تومان ایستاد.

سر شب رفتم اطراف حرم حضرت معصومه، بازار دلال های ارز داغ داغ بود. جمعیت بسیاری آمده بودند دلارهایشان را بفروشند تا اگر ارزان تر شد بیشتر از این ضرر نکنند.

نکته عجیب اما این جاست که دلال ها هم اگر چه بر سر مال می زنند اما با ولع به خرید ارز اقدام کرده و ابایی از این ندارند که این سیر نرولی مستمر بماند. این ولع عجیب در خرید ارز، کمی مشکوک است و باز هم زنگ خطر را برای اوج گرفتن دوباره و ناگهانی قیمت دلار و ... به صدا در می آورد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">