اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

احیای دوباره راهیان نور درون استانی

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ق.ظ

برادر جانباز و آزاده جنگ های سخت و نرم، حسین آقای منصف عزیز

احیای دوباره اردوهای راهیان نور درون شهری و درون استانی که از ابتکارات فرهنگی ماندگار شماست، در برهوت غفلت و بی تفاوتی که میراث تفکر دنیازدگی و خودمحوری صاحبان پرمدعای عرصه قدرت و عافیت است، یک بار دیگر عطر معنویت و عشق و وارستگی را بر دل های غبار گرفته ما افشاند و بیرق یاد و نام و راه مجاهدان حقیقی طریقت دلدادگی را در فضای جامعه زنده نمود.

چه کسی است که نداند سرافرازی شیران بیشه مقاومت در خطوط مقدم نبرد با جبهه کفر و نفاق و رمز پیروزی لشکر توحید بر سپاه جهل و جنایت و خباثت در سوریه و دیگر محورهای مقاومت، نشأت گرفته از فرهنگ گرانسنگی است که با خون سرخ جوانان بی نام و نشان این مرز و بوم در دوران طلایی دفاع مقدس، کتاب تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی را مشحون از رشادت و ایمان و ایثار و شهادت طلبی نموده است؟

امروز بی تردید، ثمربخش ترین حرکت فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، احیای گفتمان ایثار و شهادت است که اقتدار این سرزمین کهن را در مقابل خیل عظیم دشمنی ها بیمه می سازد.

ورای همه تنگ نظری ها، هوچی گری ها و بیراهه هایی که در مشی مدیریتی برخی متولیان ناآگاه و یا خودباخته عرصه فرهنگ و معنویت دیده می شود و تقویت جبهه فرهنگی غیرانقلابی و خط لیبرالیسم فرهنگی از نتایج آن بوده است، اقدام خودجوش و مخلصانه شما در برافراشته نگاه داشتن علم گفتمان مقاومت، لبیک به توصیه رهبر مقام معظم انقلاب مبنی بر عمل آتش به اختیار در عرصه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.

به سهم خود از تلاش و زحمات شما و سایر دوستان و تشکل های همراه و نیز حمایت های بی منّت شهرداری بابل در این خصوص تشکر نموده و از درگاه حضرت حق، همنشینی با شهدا را برایتان آرزو دارم.

سید حمید مشتاقی نیا 1397/02/22 حوزه علمیه قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">