اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

انتفاضه بابل در سایت 598!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۴:۰۰ ب.ظ
دسته گلی دیگر از اصلاح طلبان
شورای اسلامی شهر بابل در جدیدترین مصوبه خود نام میدان انتفاضه این شهر را به بهارنارنج تغییر داد و در عوض خیابانی کوچک را انتفاضه نامگذاری کرد.
به گزارش پایگاه 598، شورای اسلامی شهر بابل در جدیدترین مصوبه خود نام میدان انتفاضه این شهر را به بهارنارنج تغییر داد و در عوض خیابانی کوچک را انتفاضه نامگذاری کرد.

این اقدام عجیب شورای شهر که نشانگر اهمیت قائل نشدن برای مسأله انتفاضه اسلامی مردم مظلوم فلسطین و بی اعتنایی به سیاست های اصولی نظام در حمایت از آزادی قدس شریف است با اعتراض نیروهای انقلابی بابل مواجه شد. مردم متدین این شهر با صدور بیانیه ها و پیام هایی ضمن محکومیت این تصمیم سیاسی شورا، این پرسش را مطرح کرده اند که برای نام گذاری بهارنارنج چرا برخی میادین و خیابان های حاوی اسامی خنثی و کم اهمیت در اولویت نبوده و تغییر نام میدان انتفاضه برای اعضای شورای شهر بابل مورد توجه قرار داشته است؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">