اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

قابل توجه شورای شهر بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

این را قبلاً هم گفته ام و دوست دارم باز هم تکرار کنم. نام مرحوم هادی نوروزی برای میدان ورودی شهری با جایگاه بابل، مناسب نیست.

خدا هادی نوروزی را رحمت کند. همه ما از فوت ناگهانی او غمگین شدیم. همه وظیفه داریم برای شادی روحش دعا کنیم.

شهرستان بابل تاریخچه و تمدنی بزرگ دارد و از این جهت در شمال ایران به خوبی می درخشد. این شهر مفاخری را از حوزه و دانشگاه و جهاد و شهادت و سیاست و فرهنگ و هنر و حتی ورزش در خود جای داده که رتبه یا تأثیری جهانی داشته و می توانند الگویی مناسب برای جوانان این دیار بوده و جایگاه فرهنگی و معنوی این شهر را به رخ رهگذران و مسافران این دیار بکشانند. مرحوم هادی نوروزی در قیاس با این مفاخر در نهایت می تواند شخصیت و الگویی درجه دو به حساب بیاید. واقعاً ممکن است کسانی که به شکل عبوری از بابل گذر می کنند با دیدن نام اولین میدان ورودی این شهر گمان کنند بابل هیچ افتخاری بالاتر از یک بازیکن جوان باشگاهی عرصه فوتبال نداشته است.

برای صیانت از اعتبار تاریخی و فرهنگی و علمی این شهر خوشنام از اعضای شورای اسلامی شهر بابل توقع می رود نسبت به تغییر نام میدان مرحوم نوروزی تصمیمی جدی گرفته و اقدامی عاجل بنمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">