اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

فورواردچی ها را دست کم نگیریم

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ب.ظ

پیامبر خدا هم گاهی فقط فوروارد چی بود و کلام الهی را بی کم و کاست به خلق خدا می رساند. روحانیت و مبلّغان دین خدا نیز اغلب فقط به فوروارد مطالب و آموزه های مکتب وحی به بطن جامعه اشتغال دارند.

گاهی برای آن که با تحقیر دیگران، خود را صاحب فضل نشان دهیم دیگر فعالان فضای مجازی را با عنوان "فورواردچی" و بیان این جمله که: بعضی ها جز فوروارد مطالب، کاری بلد نیستند؛ ناخواسته از میدان ترویج و اشاعه معارف حق به در می کنیم.

یک حقیقت را باید پذیرفت؛ این که همه انسان ها توان تولید محتوا و یا نگارش دقیق آن را ندارند. حتی آنهایی هم که ذوقی در نگارش دارند علم و توانشان محدود است. همه که نباید به تولید محتوا فکر کنند. گاهی وقت ها اتفاقاً محتواهای خوبی هم در فضای مجازی تولید و منتشر می شود منتها چون فوروارد چی و پیام بر بودن را عار جلوه داده ایم کسی نیست که این مطالب خوب و سازنده را به دست مخاطبان برساند.

اگر هر کاربر متدین و فرهنگ دوست فضای مجازی احساس وظیفه کند که روزی صد پیام خوب و مفید و انقلابی را به گروه های متعدد ارسال کند، فضای مجازی زیر بمباران مطالب آموزنده و روشنگر، محیط ناامنی برای اغوا گران و حق ستیزان خواهد بود.

از دیگر برکات هجمه مثبت در فضای مجازی، تقویت قلوب افراد متزلزل و سست ایمان و بلاتکلیف می باشد.

فورواردچی های فضای مجازی را دست کم نگیریم و خودمان در هر جایگاه و شأن و منزلتی که برای خود تصور کرده ایم، از ارسال انبوه مطالب خوب و مفید به گروه های مجازی، ابایی نداشته باشیم. جبهه حق، دست کم صد و بیست و چهار هزار پیام بر می خواهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">