اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

29 اردیبهشت، همان 12 فروردین است!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ

حضور باشکوه و حماسی مردم مسلمان کشورمان، رژیم طاغوت را در 22 بهمن 57 سرنگون کرد؛ اما پیروزی انقلاب اسلامی در 12 فروردین 58 با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی و تأیید نظام جمهوری اسلامی، تکمیل شد و به مرحله تثبیت رسید.

حضور با شکوه مردم در 22 بهمن 95 نیز سیلی محکمی بر چهره کریه سردمداران کفر و ظلمت بود و بار دیگر عمق تنفر ملت مسلمان ایران از زیاده خواهی ها و زورگویی های دشمنان این آب و خاک را به جهانیان نشان داد؛ اما حماسه بزرگ "نه" به غرب و کدخدا پرستی در روز تاریخی 29 اردیبهشت 96 است که به مرحله تثبیت خواهد رسید.

سیاستمداران غرب بارها در سخنان خود اعتراف کرده اند که به بعضی از جریان های سیاسی درون کشور امید بسته و تلاش دارند تا با حربه های تبلیغاتی مانند برجام و ... زمینه استمرار دولت متمایل به غرب را مهیا سازند.

تو دهنی ملت ایران در انتخابات پیش رو، با رأی به هر نامزدی که منفور غرب و آمریکاست، درسی فراموش ناشدنی برای یاوه گویانی خواهد بود که از لبخندهای منفعلانه دیپلماسی ذلت در سال های اخیر، رویای موهوم دست درازی و غارتگری به این سرزمین را دوباره در سر خود راه داده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">