اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

در هر شهر یک سرپناه بسازید

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ق.ظ

z13t_photo_2015-11-11_07-41-00.jpg


هر یک از شعارهای نخستین و بنیادین انقلاب اسلامی را به ضرب تحریف و جعل تاریخ بتوان عوض کرد، شعار حمایت از محرومان و پابرهنگان را نمی شود دست زد!

کمترین هدف انقلاب اسلامی، حمایت از این قشر فراموش شده بود. در این راستا البته گام های بلند و استواری برداشته شده که قابل کتمان نیست؛ اما هنوز هم معدود جلوه هایی از رنج عذاب آور لایه هایی از اجتماع، دل هر مسلمان را به درد می آورد.

امروز صبح تصویری از مردی فقیر در شبکه های مجازی منتشر شد که نشان می داد به دلیل فقدان سرپناه، شب سرد پاییزی را در محوطه سرپوشیده ایستگاه خودپرداز بانک ملی بابل سپری کرده است.

از این نمونه ها در همه شهرهای کشور به چشم می خورد. البته در بعضی شهرهای بزرگ، گرم خانه هایی تأسیس شده تا شب ها به خصوص در فصل زمستان سرپناه گرمی برای کارتن خواب ها باشد.

کاش این اتفاق مبارک در همه شهرها صورت می گرفت. سرپناه گرم که فراهم شود، مردم خودشان غذای گرم این شهروندان محروم را نیز تهیه خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">