اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حذف تصویر شهید کشوری در قائمشهر!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ق.ظ


شهید احمد کشوری اسطوره ماندگار دفاع مقدس، اهل دیار سیمرغ است که تمثال مبارک او سال های سال در میدان امام قائمشهر نصب بود و به نوعی راه ارتباطی این شهرستان با شهر کیاکلا را نیز نشان می داد. متأسفانه مدتی است که تابلوی تصویر این شهید از جا کنده شده و از این میدان به نقطه ای نامعلوم انتقال یافته است.

اگر شهرداری قائمشهر برای این کار دنبال علتی چون زیباسازی است باید خاطرنشان ساخت که مگر نصب تابلوی تبلیغاتی رب گوجه فرنگی در حاشیه آن میدان نسبتی با زیباسازی این شهر دارد؟!

البته امید ما این است که شهرداری به دنبال نصب تابلویی شکیل تر و زیباتر از این شهید پرآوازه مازندران در همان محل باشد که باز جای این گله باقی می ماند که ای کاش تا زمان آماده سازی تابلوی جدید از حذف تصویر قدیمی این شهید والامقام امتناع می کردند.

دیروز فرزند شهیدی تماس گرفته بود و التماس می کرد که خطاب به مسئولان قائمشهر بنویسم: خیالتان راحت شد که احمد کشوری، مادر ندارد؟!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">