اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تکذیب دو شایعه

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ


برادران عزیزی تماس گرفتند و گفتند که شایعه شده جنابعالی یعنی مدیر وبلاگ اشک آتش به منظور حمایت از فلان مسئله فراخوان تجمع مقابل فلان نهاد را در تهران داده ای و...!!

هر چه این عزیزان توضیح دادند نفهمیدم آن مسئله چیست و ربطش به من کجاست ولی این موضوع شفاف است که حرف و نظرم را تا کنون در همین وبلاگ نوشته ام و دلیلی ندارد بخواهم از تریبون مجازی دیگری برای اعلام نظر خود استفاده کنم. نکته ظریف و ملیح دیگر اینکه اگر این وبلاگ آنقدر برد داشته باشد که بتواند سر موضوعی فراخوان تجمع بدهد و ملت بیکار هم در قبال این دعوت وبلاگی لبیک بگوین؛ خوب از این ظرفیت در راستای رفع مظلومیت خود پیرامون مسائل اخیر استفاده می کند نه آن که بگذارد خرج راه دیگری بشود!

شایعه دومی جالب تر است. یکی از روحانیون بزرگوار تماس گرفت و با کلی اظهار شرمندگی گفت که بعله! شنیده ایم می خواهی پناهنده شوی آن طرف آب و ...!

گفتم: به همین سادگی؟ با دست خالی؟ لااقل چند میلیاردی اختلاس کنم بعد! هزینه های آن طرف بالاست ...!!

البته نکته این جاست که متأسفانه تاریخچه برخی برخوردهای غلط و لجوجانه بعضی نهادهای منتسب به نظام با نیروهای انقلاب باعث سرخوردگی و قهر و گاه پیوست آنان به دامان ضدانقلاب گردیده و به بدنه جریان های ارزشی آسیب وارد نموده و شاید بعضی تکرار این مسئله را درباره این جانب نیز محتمل دانسته اند؛ اما ... بعضی ها کور خوانده اند!

راستش را بخواهید در این چند سال فعالیت میدانی در عرصه عدالتخواهی و دفاع از آرمان های انقلاب به این قطع و یقین رسیده ام که معدودی از عناصر نفوذی و مغرض در نهادها تلاش دارند با ایجاد فشار و تنگنا فضای تنفس بچه های حزب الله را محدود سازند. یا این دست از نیروهای مظلوم انقلاب در زیر این فشارها خورد شده و به انزوا می روند که برای آن طیف مغرض یک برد محسوب می شود و یا این که بعضی هایشان از سر ضعف ایمان و معضلات روحی ایجاد شده، طاقتشان طاق گردیده و به دستگاه ضدانقلاب می پیوندند که باز هم برای آن طیف مریض یک برد محسوب می شود. آنها مدعی خواهند بود که ما از اول هم می دانستیم فلانی با انقلاب میانه ای ندارد و با این بهانه عرصه را بر بقیه نیروهای جبهه انقلاب تنگ تر می سازند.

قرائن نشان می دهد کارخانه ضدانقلاب سازی، دوباره به کار افتاده و اینبار مرا نشانه گرفته است؛ اما به حول و قوه الهی و به کوری چشم نیروهای مغرض نفوذی و بدخواه، من، می مانم در همین آب و خاک و آینه دق معدود منافقان غاصب اریکه قدرت خواهم بود؛ انشاءالله. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">