اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

فاطمیه در شهر دارالمومنین با عطر جشنواره گل و گیاه!!!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۵۴ ب.ظ


درست مصادف با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها قرار است جشنواره گل و گیاه با همت شهرداری بابل در مکان مصلا! ی نمازجمعه این شهر برگزار شود. اخبار شنیده از بابل حاکی است کثرت بنرهای تبلیغاتی مربوط به این جشنواره فضای شهر را در آستانه ایام فاطمیه، رنگ و لعاب دیگری داده است. دو سه روزی است که جمعی از مؤمنان طی تماس های مکرر خواهان واکنش پیرامون این رویداد نامناسب بودند. اهمال این قلم باعث شد تعدادی از فعالان فرهنگی شهرستان اطلاعیه ای را در این خصوص صادر کنند که متن آن بدین شرح است:

فاطمیه در شهر دارالمومنین با عطر جشنواره گل و گیاه!!!

پس از رسیدن خبر های شگفت انگیز از اقدامات قابل بحث شورای شهر بابل در ایام مختلف مثل جشنواره بهار نارنج و.. و مخارج و اقدامات ضد فرهنگی اسلامی اش، هم اکنون خبری دیگر به گوش همشهریان بابلی رسیده و باعث آزرده خاطر شدن امت حزب الله و فعالان فرهنگی- هیئتی این شهرستان با سابقه بسیار با ارزش و درخشان مذهبی اش شده که برگزاری جشنواره گل و گیاه از دهم الی پانزده اسفند در مکان مصلی بابل است!!!

کسی مخالف چنین جشنواره هایی در سطح شهر نیست اما خیلی ازاقدامات و حتی حلال و حرام الهی هم با توجه به مناسبت و ایام شایدم حرام و حلال شود!
سوال ماهم این است از مسولین که آیا وقت و زمان دیگری برای جشن گل و گیاه وجود نداشت و فقط در ایام عزای اهلبیت(ع) و فاطمیه بایستی این جشن-واره برگزار می شد؟؟؟
* آیا ستاد نماز جمعه هم باید به هر نحوی به فکر کسب درآمد باشد و مصلی را در هر ایام و به هر موضوع و مجموعه ای اجاره دهد؟؟؟

مطمئنا هیچ احدی قبول ندارد در برگزاری این برنامه نیت بدی وجود داشته،اما باید پرسید که اگر از روی سهل انگاری و عدم در نظر گرفتن عواقب که یکی از آنها کم رنگ شدن عزای فاطمیه است این کار انجام شده، از امت حزب الله شهرستان علی الخصوص امام جمعه محترم و علمای بزرگ این شهرستان که نماد دارالمومنین بودن شهرستان بابل هستند خواستاریم اقدامی انجام دهند که اولا این برنامه به زمان دیگری موکول شده،ثانیا زین پس هیچ مجموعه و گروهی جرات انجام دادن امثال جشن گل و گیاه در ایام عزای اهلبیت و مردم شهر دارالمومنین نداشته باشد.

جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان بابل
  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">