اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

توپ در زمین بزرگان شهر!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۱۵ ب.ظ


از آغاز ماجرای اعتراض میدانی سخنگوی شورای شهر بابل به برخی تخلفات شهرداری، یک خط مستقیم! برای تخریب و منکوب سازی حرکت وی دائر گردید. انشاءالله در فرصتی مناسب به بررسی ابعاد تخریب ها و دروغ ها در این باره خواهم پرداخت.

آن ایام یکی از سایت های انقلابی و موجه با استناد به منبعی معامله گر، نوشت که حسین منصف با شهردار روبروسی کرده و با هم آشتی نموده اند و ماجرا هم به خیر و خوشی خاتمه یافت! منصف در پاسخش با این مضمون نوشت: مگر قهر و کدورتی بین ما بود که حالا تبدیل به آشتی شده باشد؟ اختلاف ما یک اختلاف شخصی نیست. ضمن احترام متقابل، انشاءالله از ادامه پیگیری های خود تا حصول نتیجه مطلوب در تقابل با تخلفات، کوتاه نخواهم آمد.

چند روزی است این ادعا در برخی گوش ها زمزمه می شود که منصف از موضع حق طلبانه خود کوتاه آمده و یا این که در پشت پرده با اصحاب قدرت، ساخت و پاخت کرده است! اشاره ای به این شایعات در بخش نظرات همین وبلاگ نیز منتشر گردید.

در پاسخ به ابهامات و شایعات موجود، یادداشتی از این عضو انقلابی شورای اسلامی شهر بابل خطاب به مردم شریف بابل به دستم رسید که تقدیمتان می نمایم:

بسم الله الرحمن الرحیم
در پاسخ به مردم شریف بابل
مردم مطمئن باشند که ما اهل این معامله ها نیستیم.
هیچ معامله ای صورت نگرفته و به درخواست امام جمعه محترم مبنی بر اینکه آن حرکت اعتراضی تکرار نشود تا به قول ایشان باعث ایجاد تنش نگردد، من از حضور در جلوی شهرداری خودداری کردم و اکنون چند نامه با این عناوین به شهرداری نوشته ام:
 1- درخواست لیست اضافه کار پرسنل و مدیران شهرداری جهت تجدید نظر در اضافه کاری های کلان و بیجا
2- درخواست لیست مدیران و کارمندانی که در ساعات غیر اداری از وسیله نقلیه شهرداری استفاده غیر قانونی میکنند جهت جلوگیری از استمرار این کار غلط
3- درخواست لیست کتبی افراد استخدام شده در شهرداری و سازمان های تابعه در سال 93جهت بررسی استخدام رانتی .
همچنان عقیده ام همان است و ذره ای کوتاه نیامدم ،
اما سئوالی دارم از بزرگان شهرم 
شماها در تریبونها همچنان مثل دفعات قبل از سخنان رهبر معظم در مورد مبارزه با فساد حمایت میکنید.
من شما را از استخدام های فامیلی - از اضافه کاری تا 170 ساعت در شهرداری که مبلغ محاسبه آن بین ساعتی 4000 الی 7000 تومان است - از عیدی یک میلیون تومانی عید فطر که در هیچ اداره دولتی مرسوم نیست و از استفاده غیر قانونی از ماشین های شهرداری مطلع کردم و طبق مجاسبه من و آقای واثقی اگر در همین 3 قلم ذکر شده فقط کمی قانون را مراعات کنیم حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در بودجه شهرداری صرفه جویی میشود و با این مبلغ میشود یک پارک بزرگ و شیک و یا 30 پارک محله در محلات شهر بر پا کرد و ...
این گوشه ای از اطلاعاتی بود که در تریبون ها و 3 مناظره ای که بر پا شد گفتم و ضبط صوتی و تصویری شد و به نظر شما بزرگان شهر رسید و اکنون شما در معرض یک امتحان بزرگ در پیشگاه خداوند و رهبری و مردم فهیم بابل قرار گرفته اید. اکنون دیگر وقت عمل است و به قول رهبر معظم : ((مگر از درون این سمینارها قرار است چه معجزه ای بیرون بیاید... بروید با سمینار و بدون آن با فساد مبارزه کنید)).
و به قول سعدی شاعر شیرین سخن:

دو صد گفته چون نیم کردار نیست

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">