اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

منصف را خدا آزاد کرد

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۵ ب.ظ


محمدحسین منصف که در آخرین ساعات اداری روز چهارشنبه گذشته راهی زندان شده بود صبح امروز پنج شنبه آزاد شد.

عضو انقلابی شورای اسلامی شهر بابل پس از آزادی در جمع خبرنگاران و نمایندگان گروه های مردمی که به استقبال او رفته بودند اعلام کرد: من با انتخاب و تصمیم خود از سپردن وثیقه خودداری کردم تا با رفتن به زندان ثابت کنم که در راه مبارزه با تخلفات و قانون شکنی ها از دادگاه و زندان وحشتی ندارم.

وی نحوه برخورد قاضی مهاجری را در این پرونده بسیار خوب و قابل تقدیر دانست.

تشیّع، رئیس دفتر حجت الاسلام ناصری نماینده مردم شریف بابل در مجلس نیز از سوی ایشان با جدّیت پیگیر آزادی منصف بود که جا دارد از اقدام هوشمندانه این نماینده اصولگرای مجلس تشکر کرد.

شواهد امر نشان می دهد که شکایت اخیر از منصف و بازداشت او نقطه عطفی در اتحاد مجموعه نیروهای عدالت طلب شهرستان بابل و ایجاد حساسیت در بدنه نیروهای مذهبی شهر محسوب شده و باعث گردید تا دلایل اعتراض این عضو شورا نسبت به عملکرد شهرداری یک بار دیگر بر سر زبان ها بیفتد. افکار عمومی بی تردید بهترین ناظر برای قضاوت در خصوص این ماجراست.

با خلع سلاح شدن مخالفان منصف، تردیدی نیست که شهرداری بابل به زودی مجبور خواهد شد نسبت به اتهامات و ابهامات مطرح شده در پیشگاه مردم پاسخ گو باشد. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">