اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تجلیل مردمی از یک آزاده جنگ نرم + اخبار تکمیلی

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ب.ظ


جبهه فرهنگی فاطمیون به زودی در مراسمی با شکوه از آزاده دو جبهه جنگ سخت و نرم، محمد حسین منصف به پاس ایستادگی و مقاومت در میدان حق طلبی و عدالتخواهی تجلیل خواهد کرد.

حجت الاسلام علیجان زاده با اعلام این خبر افزود: محمدحسین منصف ثابت کرد که راه عدالتخواهی، مسیری هموار و آسان نبوده و یک بسیجی جهادگر و انقلابی در دفاع از حریم عدالت و گوش جان سپردن به ندای ولایت، باید آماده پذیرش هر نوع فشار و سختی حتی از سوی برخی دوستان نیز باشد.

آزاده قهرمان، حسین منصف نشان داد که بسیجی علوی، تکلیف خود را بعد از دفاع مقدس، تمام شده ندانسته و همواره در عرصه حفظ و صیانت از دستاوردهای شکوهمند فرهنگ ایثار و شهادت، ثابت و استوار خواهد ماند.

خاطر نشان می سازد حسین منصف از آزادگان سرافراز دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی شهر بابل که به تازگی انتقادهایی را نسبت به بخشی از عملکرد شهرداری این شهر در مجامع عمومی بیان داشته هم اکنون در زندان به سر می برد.


تکمیلی: بر اساس شنیده ها مردم بابل به طور پیامکی از یکدیگر می خواهند تا صبح روز پنج شنبه همه با هم با تلفن های شهرداری بابل تماس گرفته و این پرسش اعتراضی را طرح کنند:

چرا جای پاسخگویی به منصف او را به زندان فرستادید؟!

خبر دیگر این که به احتمال زیاد، جمعی از امت حزب الله و فعالان فرهنگی بابل قصد دارند به زودی تجمعی اعتراضی را در واکنش به شکایت مسوول مالی شهرداری از عضو منتقد شورای شهر، مقابل این اداره برگزار کنند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">