اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

آیا عضو منتقد شورا با شهردار آشتی کرد؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۲۸ ب.ظ


عدم حضور نمایندگان شهرداری بابل در مناظره با محمدحسین منصف، عضو منتقد شورای اسلامی که به رغم وعده های قبلی رخ داد چندان با موازین اخلاقی سازگار نبود و لااقل از باب احترام به شعور و شخصیت مخاطب، لازم بود شهرداری بابت لغو یک جانبه این مناظره از مردم شهر بابل عذرخواهی کند.

ساعتی قبل، تیتر دو پهلویی هم در بعضی رسانه ها منتشر شد که حکایت از آشتی حسین منصف با شهردار بابل داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بابل در گفتگو با اشک آتش ضمن تأیید اصل خبر مربوط به نشست دوستانه با شهردار برای بررسی اختلافات موجود، تأکید کرد که از موضع خود برای برخورد با تخلفات شهرداری کوتاه نیامده است.

محمد حسین منصف در توصیح بیشتر سخنان خود افزود: از اساس قهری بین من و شهردار اتفاق نیفتاده بود که حالا لازم باشد بین ما آشتی برقرار شود. اگر قرار بود انتقادات مستند من به شهرداری با یک روبوسی حل شود که نیازی به تحمل هزینه هایی چون مواجهه با فشارهای روانی و تخریبی و تهدید از سوی برخی اصحاب قدرت و حضور در دادگاه و ... نبود!

عضو ارزشی شورای شهر، حاصل نشست خصوصی و صمیمانه خود با شهردار را اثبات عدم دخالت کدورت ها و حب و بغض های شخصی در میدان حق طلبی و عدالت خواهی دانست و تأکید کرد به دعوت از مسئولان شهرداری برای شرکت در مناظره یکشنبه آتی در محل شورای شهر همچنان ملتزم بوده و از شهردار محترم می خواهد تا با تأسی از آموزه های مکتب علوی نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد.

محمد حسین منصف، اجرای سه شرط را برای احقاق حقوق شهروندان لازم شمرد:

1- تشکیل کمیته ای دائمی برای تحقیق و تفحص از شهرداری و واحدهای تابعه.

2- ضابطه مند شدن استخدام در شهرداری و ممنوعیت استخدام بر مبنای نسبت های قوم و خویشی.

3- بازدید هفتگی شهردار، معاونان خدماتی و عمرانی و اعضای شورای شهر با خودروی دارای آرم شهرداری و در انظار عموم از فعالیت های مرتبط با شهرداری.

منصف تلاش دارد تا این سه پیشنهاد را در قالب مصوبه رسمی شورای شهر بگنجاند. تا ساعاتی بعد محمد حسین منصف شروط پیشنهادی خود را طی نامه ای رسمی به اطلاع مسئولان و مردم شهرستان بابل خواهد رساند.

این توضیح نیز ضروری است که محمد حسین منصف با تشکر از امام جمعه شهرستان بابل، نصیحت های مشفقانه ایشان را عاملی برای انصراف از تکرار مجدد اعتراض میدانی در پیگیری مطالبات عدالتخواهانه خود و اتخاذ روش هایی مانند دعوت به مناظره، سخنرانی و مکاتبه با مسئولان شهرداری دانست.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

سلامی دوباره خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">