اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

یک نفر نشریات دفاع مقدسی را دریابد!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۵۸ ق.ظ


همین الان زحمت بکشید یک تک پا بروید دکه مطبوعاتی سر محلتان، ببینید می توانید یک نشریه اختصاصی دفاع مقدس را وسط آنهمه روزنامه و روزی نامه و رنگین نامه های سیاه و سفید و زرد و بنفش پیدا کنید؟!

همین طوری اش هم نشریات دفاع مقدسی نظم و سیاق و توالی مطلوبی نداشتند، چه برسد به اینکه حالا معروف ترین و پرسابقه ترین ماهنامه این عرصه یعنی نشریه امتداد به دلیل برخی مشکلات داخلی تعطیل شد و به بایگانی تاریخ پیوست.

من نمی دانم این قرارگاه خاتم و پول های حاج حسین ....؛ استغفرالله ربی و اتوب الیه!

مازندران ما هم یک نشریه اختصاصی دفاع مقدس داشت که در حد و توان خود می توانست بخشی از ناگفته های مردان و زنان دلیر این خطه را معرفی کند، آن هم این طرف سال دیگر منتشر نشد و فعلاً دو تا لنگش روی هواست. لِنگ؛ درست بخوان!

من نمی دانم این سپاه کربلا و بودجه های فرهنگی و....؛ استغفرالله ربی و اتوب الیه!

برادر من؛ حاجی! سید! سردار! امیر! اصلاً هر چه که خودت دلت می خواهد! ظاهراً حواستان نیست امسال را باید با توجه به نامش در کارهای فرهنگی دو چندان قدم و قلم برداشت و اقدام جهادی کرد؟ انگار یادتان رفته فرهنگ و گنجینه خاطرات دفاع مقدس بهترین ابزار برای معرفی سبک زندگی دینی و ارائه نسخه جامع حیات علوی است؟!

چه راحت بلیت هواپیماهایتان همیشه تأمین می شود ولی هزینه چاپ نشریات فرهنگی تان با کرام الکاتبین است؟ بی خیال شدید؟! نسل جدید و تشنه معارف شهدا را به امان خدا رها کردید و با خیال راحت پشت میزتان چای و بیسکویت می خورید و خدا را به خاطر این مسئولیتی که بر عهده گرفته اید سپاس می گویید؟!!

این چند خط را ننوشتم که غیرت مسئولان به جوش بیاید؛ که نمی آید! نوشتم برای تاریخ تا بداند ناشکری عباد خدا یعنی چه! روزی حسرت فرصت های از دست رفته را خواهیم خورد. این خط، این هم نشان!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">