اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

درگیری مسلحانه در بابل و واکنش سریع نیروی انتظامی

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ب.ظ


نیمه شب گذشته چندتن از اشرار مسلح بابل به منزلی در خیابان انتقال خون که پاتوق تعدادی از قماربازهای حرفه ای این شهر بود حمله کرده و پول های آنان را به سرقت بردند. در این حمله، یک نفر کشته و دونفر مجروح شدند.

بر اساس شواهد موجود، ظاهراً یکی از حاضران در مکان مذکور با دزدان مسلح همدست بوده و به آنان اطلاع داده که مبالغ کلانی در حال رد و بدل بین قماربازهاست و آنان نیز با در دست داشتن سلاح و اطمینان از عدم توانایی حاضران در مقابله به مثل، به این منزل حمله ور شدند.

بعد از مقاومت صاحب خانه که خودش نیز یکی از اشرار با سابقه منطقه بود و تیراندازی مهاجمان که منجر به قتل وی و جراحت دوتن دیگر گردید، سارقان مسلح به سرعت و پیش از حضور مأموران انتظامی پا به فرار گذاشتند.

یکی از گشتی های نیروی انتظامی شهرستان بابل اندکی بعد از این نزاع خونین در یکی از خیابان های شهر به خودرویی مشکوک شد و دستور ایست داد. خودروی مورد نظر که متعلق به همان اشرار مسلح بود با تیراندازی به سمت مأموران توانست از چنگ آنان بگریزد.

نیروی انتظامی در ادامه تحقیقات خود در اقدامی ضربتی و با انجام چند رشته عملیات شناسایی و تعقیب توانست ظهر امروز، در حالی که کمتر از بیست و چهار ساعت از وقوع این جنایت می گذشت قاتل و همدستانش را در مخفیگاهشان در یکی از شهرهای اطراف دستگیر کند.

انعکاس خبر برخورد قاطع و سریع نیروی انتظامی شهرستان بابل با اوباش مسلح، موجی از خوشحالی را در بین مردم این شهرستان به وجود آورد. دوستان انصار حزب الله بابل و جمعی از نیروهای ارزشی این شهر، در تماس های خود از اقدام ضربتی نیروی انتظامی و زحمات فرماندهی محترم این نیرو، جناب سرهنگ فقیه تشکر نمودند.

وبلاگ اشک آتش2 نیز دست مریزاد به مدافعان حریم امنیت در شهرستان بابل را بر خود واجب می داند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۲)

  • سید علی مشتاقی نیا
  • سلام
    سلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">