اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خنجر فیلتر بر پیکر یاران خراسانی نشست! + تکمیلی

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۱ ق.ظ

39031319763844299151.jpg


پایگاه تحلیلی - خبری "یاران خراسانی" بدون تذکر قبلی و برخلاف قانون مسدود شد. این پایگاه که مدت کوتاهی از آغاز فعالیت آن می گذشت توسط جمعی از طلاب، بسیجیان و دانشجویان همراه طلبه عدالتخواه سیرجانی راه اندازی شده و درصدد احیای گفتمان عدالتخواهی مورد تأکید مقام معظم رهبری بود. نیمی از هزینه های تأسیس سایت مذکور از طریق روزه های استیجاری تأمین گردیده و مابقی آن نیز توسط طلاب عدالتخواه پرداخت شده بود. از جمله فعالیت های این سایت، حمایت از جوانان عدالتخواهی بود که در گوشه و کنار کشور، در گمنامی و مظلومیت به سر برده و صدایشان به مسئولان و دیگر برادران همفکرشان نمی رسید.

آخرین عدالتخواهی که در این سایت مورد حمایت قرار گرفت، بسیجی نویسنده ای به نام ارفعی در زنجان بود که مدتی است با شکایت برخی دایه های دلسوزتر از مادر، پاداش عدالتخواهی و انقلابی گری خود را در پشت میله های زندان دریافت کرده است!

متن بیانیه افشاگرانه ای که در حمایت از این فعال عدالتخواه صادر شد و نیز بیانیه معروف واکنش 45 طلبه عدالتخواه به نامه دوازده نماینده مجلس، ظاهراً به مذاق لابی های پر نفوذ قدرت و ثروت خوش نیامده و منجر به حذف پایگاه مجازی نهضت عدالتخواهان ولایتمدار گردیده است.

اقدام نیروهای واکنش سریع! دستگاه های نظارتی در فیلتر سایت های عدالتخواه در حالی است که روزنامه اصلاح طلب قانون به جرم زیر سؤال بردن نص صریح کلام وحی، تنها یک تذکّر دریافت کرده است!

به نظر می رسد باز هم لازم است ضرورت حفظ خونسردی و سعه صدر در برخورد با خودی های انقلاب را به مسئولان قضایی یاداور شویم؛ آرزویی که امیدوارم آن را با خود به گور نبریم. از مسئولان عالی وزارت اطلاعات نیز انتظار می رود با پایبندی به شعارهای دولت یازدهم، علاوه بر حفظ حق بازگشت برای فراری های ضد انقلاب مقیم خارج، حق حیات معنوی و آزادی را برای پابرهنگان مدافع انقلاب ساکن در حیطه جغرافیایی جمهوری اسلامی نیز محترم بشمارند!

اگر چه تأسیس سایت، هزیه هایی را به همراه دارد ولی راه اندازی یک وبلاگ، رایگان و فوری است. بدیهی است مسیر روشن عدالتخواهی، خاموش ناشدنی خواهد بود. ضمن تبریک به حجت الاسلام جهانشاهی و دوستان عدالتخواه، فیلتر پایگاه مجازی آنان را به فال نیک گرفته و آن را نشانه تأثیرگذاری سریع و کوتاه مدت جنبش های عدالتخواه در فضای عمومی جامعه می دانم.

یاد جمله معروف سیدالشهدای اهل قلم خالی از لطف نیست که شعار برخی مدعیان آزادی را از مکنوناتشان بر لوح کاغذ جاری ساخت: آزادی برای همه، مگر برای حزب اللهی ها!

-----------------------------------------------------------------------------------

تکمیلی: محتوای سایت بر روی وبلاگ یاران خراسانی موجود است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">