اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

دفاعیه یک عضو شورای شهر بابل در قبال شایعات

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۵۵ ب.ظ


به دنبال لغو عضویت غفار آری از شورای اسلامی شهرستان بابل و تشکیل پرونده قضایی برای وی، شایعاتی نیز درباره سلامت کاری تعدادی دیگر از اعضای این شورا بر سر زبان ها افتاد. یکی از چهره هایی که از گزند شایعات درامان نماند حجت الاسلام فلاح، رئیس شورای اسلامی شهر بابل بود. عدم حضور وی در دور جدید رقابت ها نیز بر دامنه این شایعات افزود.

بنده نیز مانند بسیاری دیگر از دوستان، مصرّ بودم تا توضیح و تکذیبی از ایشان بشنوم. با توجه به روحانی بودن این عضو شورا و نیز سرپرستی یک مدرسه علمیه توسط ایشان، طبیعی است که گسترش چنین شایعاتی عواقب روانی و تبلیغی مخرّبی را در جامعه به همراه خواهد داشت.

باخبر شدم حجت الاسلام فلاح، سخنران پیش از نمازجمعه هفته گذشته بابل بوده و در ادامه ارائه گزارشی از عملکرد سومین شورای اسلامی شهر بابل، توضیحاتی نیز درباره شایعات پیرامون خود بازگو کرده است. ضمن تأکید بر حفظ خطوط فکری و آرمانی خود با این حامی انتخاباتی باقر قالیباف، نظر خوانندگان محترم اشک آتش2 را به توضیحات این بزرگوار جلب می کنم:

"... همواره  تلاش  کردم  حرمت آراء  مردم را  پاس  دارم  و در حد توانم  در خدمت  به این مردم  کوتاهی  نکنم  هر چند  که در این  مسیر  به ویژه  در طول  چند ماه  اخیر  تهمت  های  زیادی  شنیده ام  که همه  آنها  را که  در مسیر  خدمت  به شما  مردم  تحمل  کردم   و خدا را شاهد میگیرم  هرگز  نخواستم  از مقامی که  شما  به اینجانب  داده اید  سوء استفاده  کنم  و دلیل  آن نیز  دو فرزند  مهندس و تحصیل  کرده  بیکاری  است  که در منزل دارم با اینکه  اگر کسی  در جایگاه  من  می بود  به  راحتی می توانست  آنها را  در  شهرداری  و یا  هر ارگانی  دیگر مشغول بکار کند .

   از محضر  شما  مردم  بزرگوار  به  خاطر قصورها  و تقصیرهای  احتمالی پوزش  می طلبم  که همواره  سعی کردم  از حقوقتان  دفاع کنم  و پیگیر  پروژه ها  باشم  و با حضور  هر  روزه  در شورا  مشکلات  شهروندان  را  در حد  توانم  مرتفع کنم . با اینکه  از  نظر  اداری هیچ  وظیفه ای  در خصوص  حضور  هر روزه  در شورا را  نداشتم .

واقعیت  آن است  که در طول  13 سال   در شورا  حضور داشتم  و برای  مدت 10 سال  با اعتماد  اعضای  محترم  شورا  ریاست آن  را به عهده  داشتم  و معتقدم  مدیریت شهری نباید  برای  مدت  زیادی  در  اختیار  یک  فرد  باشد  چرا که فکر ها و اندیشه  های  دیگر نیز باید  زمینه  ظهور  و بروز  پیدا  کنند  و شهر نیز  زمانی توسعه  می یابد که اندیشه  ها  و سلیقه های  مختلف  در آنها  زمینه ظهور و بروز  داشته باشند . لذا ترجیح  دادم  در  این  دوره  کاندیدا  نشوم  و مدیریت  شهری  را  به عزیزی  دیگر  واگذارم  هر چند که متأسفانه  در این زمینه  نیز  مطالبی  را مطرح  کرده اند  که  واقعیت ندارد  علاوه  اینکه ، از دو سال قبل  حوزه  علمیه ای تأسیس  کردم  که باید  در آن  حوزه حضور بیشتری  داشته باشم  و به هر حال  در  هر جا  که باشم  در خدمت شما هستم  و افتخار می کنم  به مردم  فهیم  بابل  خدمت کنم... "

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">