اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مأموران امنیتی، در تعقیب علی مطهری!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ب.ظ


1-    1-  این قلم تا کنون حریمی جز برای مقام معظم رهبری قائل نبوده و هربار که پای نقد به میان آمده کسی را از نیش و نوش کلمات در امان نگذاشته است. این قاعده البته شامل دستگاه های امنیتی نیز می شود. تا کنون چندبار به طور صریح از عملکرد برخی دستگاه های امنیتی انتقادهایی را منتشر کرده ام. نمونه تاریخی آن انشاءالله در واپسین روزهای عمر قانونی دولت در این وبلاگ منعکس خواهد شد.

2-    2-  علی مطهری به تازگی ادعا کرده است از سوی یکی از نهادهای امنیتی به طور مخفیانه به حریم خصوصی وی (دفتر کارش) تجاوز شده است. او با انتشار اطلاعیه ای مدعی شد رئیس دفتر خارج از مجلس وی با دیدن جا به جایی دریچه کولر توانست دوربینی را کشف کند که در داخل کانال جاسازی شده بود. رئیس دفتر باهوش وی بلافاصله سیم ها و کابل های مرتبط با دستگاه های شنود را نیز از روی دیوار شناسایی کرد. به گفته او گچ روی سیم ها که برای مخفی ماندن آن استفاده شده بود همچنان رطوبت داشت. جالب آن که در دوربین نصب شده، تصویر کسی که آن را جاسازی کرده بود نیز قابل شناسایی است. علی مطهری در این باره از وزیر اطلاعات توضیح خواسته است.

3-     3- مسئول حراست اداره آب و فاضلاب هم می داند که در کار اطلاعاتی، اصل با پنهان کاری است. باید دید متولیان امر تجسس از علی مطهری چقدر ناشی و آماتور بودند که سیستم های شنودشان به این راحتی و در عرض چند ساعت مورد شناسایی قرار گرفت. نکته دیگر این که این روش برای تحت نظر قرار دادن یک فرد، تقریباً مربوط به دهه پنجاه شمسی است! امروز تمام نهادهای امنیتی و اطلاعاتی دنیا از سیستم های مجهزی برخوردار هستند که مشابه آن را در فیلم های ایرانی مانند قلاده های طلا، پنجاه روز التهاب و... نیز می توان دید. (قابل توجه عضو محترم کمیسیون فرهنگی مجلس). امروز با کارگذاشتن یک فرستنده کوچک که ابعاد آن شاید به اندازه یک عدس باشد می توان تمام گفتار و رفتار یک مظنون را از نقطه ای دور تحت نظر گرفت. استفاده از دوربین و دستگاه شنود و کابل کشی و... در کشور افغانستان هم منسوخ شده است!

4-    4-  نکته ای که مرا یاد یک ماجرای مشابه انداخت مربوط است به ضبط تصویر واضح جاسوس فرضی این ماجرا! اگر یادتان باشد یکسال بعد از فتنه شوم88 ، درست زمانی که فضای کشور رو به آرامش بود، رئیس مجمع تشخیص مصلحت مدعی شد فردی با عبور از سیستم های حفاظتی، وارد یکی از ساختمان های خالی مجمع تشخیص شده و آن را به آتش کشیده است. وی نیز مدعی بود تصویر واضح این فرد ضبط شده است. هاشمی رفسنجانی این فیلم را بارها در معرض دید مهمانان مجمع قرار داده و به جوّسازی علیه مخالفان خود پرداخت. مسئولان امنیتی در قبال این واقعه، مهر سکوت به لب زدند. بعد از مدتی حیدر مصلحی در مقابل دوربین خبرنگاران، ادعای هاشمی را یک صحنه سازی مضحک قلمداد کرد. هاشمی و رسانه های وابسته به او نیز دیگر به این بازی ادامه ندادند. این واقعه یک بار دیگر نشان داد هاشمی یک بمب بالقوه برای پدید آوردن آتش فشان های متعدد بوده و از استعداد خاصی برای ایجاد فتنه و به زیر سوال بردن رسمی وضع امنیتی کشور در سطح بین الملل برخوردار است.

5-    5-  علی مطهری، رشدی گلخانه ی داشته و سرد و گرم دنیا را نچشیده است. او ناگهان به تریبون های رسمی نظام دست یافت و سعی نمود با مواضع خاص خود به چهره ای قهرمان تبدیل شود. عجله و صراحت وی برای واکنش به مسائل پیرامون خود از او ظرفیتی بی بدیل برای بهره گیری های تبلیغاتی از سوی توطئه گران داخلی و خارجی ساخته است. در این خصوص مثال های فراوانی وجود دارد که ذکر آن باعث اطاله کلام است. جستجویی کوتاه در رسانه های ضدانقلاب، نقش کلیدی این بازی خورده تبلیغاتی دشمن را برای ارائه خوراک به بوقچی های اجنبی به خوبی نشان می دهد.

6-    6-  ای کاش قوه قضائیه به خودش جسارت می داد و به پرونده آتش سوزی ساختمان مجمع ورود پیدا می کرد. از عدالت به دور است که فردی با استفاده از جایگاه خود در جمهوری اسلامی به توطئه نسبت به جمهوری اسلامی دست بزند و نه تنها از محاکمه در امان باشد بلکه حتی یک محکومیت و روشنگری ساده نیز شامل حال و کار و بار او نگردد. خدا کند این بار قوه قضائیه مردانگی نشان دهد و تا آخر، ماجرای مورد ادعای علی مطهری را پیگیری کرده و نتیجه آن را به اطلاع همگان برساند. انشاءالله.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">