اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حجت الاسلام علی زاده به دادگاه ویژه احضار شد

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ

 

ارسلان فتحی پور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس است. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا رئیس کمیسیون اقتصاد تاکنون هیچ حرف و سخن و مصاحبه ای درباره معضلات اقتصادی، ریشه ها و راه کارهای آن در هیچ رسانه ای نداشته است؟!

پاسخ این پرسش بسیار کوتاه و شفاف است. چون ارسلان فتحی پور تخصصی در این زمینه ندارد!

وزارت علوم به طور رسمی، مدرک تحصیلی رئیس کمیسیون اقتصاد را جعلی عنوان کرده است. صورت نامه وزارت علوم و مدرک تحصیلی جناب فتحی پور، توسط نشریه والفجر منتشر شده و در اختیار نمازگزاران جمعه تهران قرار گرفته است.

حجت الاسلام علی زاده که از فضلای عدالتخواه حوزه علمیه بوده و از همشهریان ارسلان فتحی پور محسوب می شود در چند سخنرانی خود به جعلی بودن مدرک تحصیلی وی اشاره کرده است.

باخبر شدم با شکایت ارسلان فتحی پور، حجت الاسلام علی زاده باید روز سه شنبه 11 تیر خودش را به دادگاه ویژه روحانیت تهران معرفی کند.

امیدوارم روزی را هم شاهد باشیم مسئولانی که با مدرک جعلی پستی را اشغال کرده اند از سوی دستگاه عدالت مورد تعقیب قرار بگیرند.

نکته جالب این که برخی از طلاب بارها به طور حضوری مستندات خود در خصوص جعلی بودن مدرک تحصیلی فتحی پور را به رئیس محترم مجلس ارائه داده اند و از ایشان خواسته اند همان طور که در جریان براندازی مرحوم کردان از وزارت کشور جدیت نشان داده است پیرامون حوزه مسئولیتی خود نیز حساسیت لازم را نشان بدهد. علی لاریجانی نیز هر بار قول پیگیری مسئله را داده است.

طبیعی است مجموعه طلاب عدالتخواه حوزه علمیه سراسر کشور و نیز سایر نیروهای خط مقدمی انقلاب در قبال محاکمه این روحانی عدالت طلب تماشاچی نخواهند بود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">