اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

عرض ارادت به یکی از خوانندگان ثابت اشک آتش

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۶ ق.ظ


حسن کمالی از طلبه های اهل حال و باصفای رفسنجان است که رشد علمی و معنوی اش را مرهون تحصیل در حوزه علمیه بابل است. روح زلال و دل بی آلایشش از او شخصیتی دوست داشتنی ساخته است. حسن آقا پس از رسیدن به آرزوی دیرینه اش یعنی ازدواج در بابل! چند سالی را در قم گذراند. نزدیک به یک سال است که وی در یکی از دورافتاده ترین و محروم ترین مناطق کشور یعنی جزیره کیش! مشغول به انجام رسالت تبلیغی خود است.

تصویر حضور او در راهپیمایی مردم جزیره کیش را یکی از دوستان مشترک در اختیارم گذاشت و پیشنهاد داد با توجه به این که خیلی از رفقا تا کنون تصویر حسن کمالی (روحانی سمت راست) را با لباس (لباس روحانیت!) ندیده اند این عکس را داخل وبلاگ بگذارم.

خیر دیگر این کار رفع دلتنگی دوستان است تا یک وقت خدای ناکرده به سرشان نزند برای دیدار این دوست صمیمی، رنج سفر را به جان خریده، راهی کیش شده و سر این بنده خدا آوار شوند!

از شوخی که بگذریم حجت الاسلام حسن کمالی، ارادت خاصی نسبت به شهدا دارد که امیدوارم با عنایت حضرت حق، نامش در قافله اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا علیه السلام ثبت شود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">