اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

واکنش انصار حزب الله مازندران به توقیف نشریه یالثارات

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۱۵ ب.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

این هنوز از نتایج سحر است!

یکی از بزرگترین آموزه های اجتماعی مکتب جهانی اسلام ناب، ترویج و التزام به اصل امر به معروف و نهی از منکر است که در بند هشتم قانون اساسی نیز از وظایف بایسته حکومت اسلامی برشمرده شده است. کمترین توقع از مسئولان حکومت اسلامی، ایجاد فضایی برای احیای ارزش های دینی در راستای حفظ سلامت نظام و حاکمیت و پالایش کجی ها و سستی هاست که بارها مورد تأکید و مطالبه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

با کمال تأسف در روزهای گذشته شاهد صدور بخشنامه ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم که هر نوع پرداختن به موضوع فساد در ماجرای قرارداد معروف و مفتضح کرسنت در روزنامه ها و نشریات را ممنوع اعلام کرد! بخشنامه ای که شاید در طول بیش از سه دهه عمر انقلاب اسلامی، اقدامی بی سابقه بوده و به دور از شعائر و احکام دینی محسوب می شود و فلسفه ای جز حفظ منافع باندهای مافیایی قدرت و ثروت ندارد. اهتمام دولت در جلوگیری از روشنگری رسانه ها در خصوص مفاسد پشت پرده قرارداد جنجالی کرسنت که ردّ پای یکی از آقازاده های مشهور به وطن فروشی در آن به چشم می خورد تا حدّی بود که هیئت نظارت بر مطبوعات، تحت اشراف وزارت ارشاد دستور توقیف هفته نامه ارزشی یالثارات الحسین علیه السلام را صادر کرد و چند نشریه همسو را نیز به دادگاه معرفی نمود!

برخورد با منتقدان دولت، درست در ساعاتی انجام گرفت که رئیس جمهور دولت راستگویان! چنین عبارات و ادعاهایی را در دیدار با استانداران خود بیان می کرد: " انتقاد به نفع ماست، بگذاریم جامعه باز و آزاد باشد... یادمان باشد نباید از نقد بهراسیم و ناراحت شویم بلکه آزاد بگذاریم تا هر کسی نقد کند به ویژه اگر سالم، سازنده و دلسوزانه باشد بهترین کمک برای ماست. حتی اگر اهداف دیگری هم پشت نقد پنهان باشد این دولت آن را به راحتی تحمل می‌کند... دولت در عمل نشان خواهد داد که آستانه تحمل بالایی خواهد داشت !!"...

نشریه یالثارات الحسین علیه السلام یکی از پرافتخارترین و پیشتازترین نشریات انقلابی کشور در روشنگری جامعه و افشای ماهیت اصحاب زر و زور و تزویر بود که حتی در دوران حاکمیت هشت ساله دولت اصلاحات، به رغم همه اختلاف نظرهای عمیق و بنیادین، تعطیل نشد؛ هر چند اینک توقیف آن نیز سندی برای زدودن نقاب خاکستری مدعیان صداقت محسوب می شود!

آیا حق این پرسش برای آحاد افراد جامعه باقی نیست که چرا آن روز که رئیس محترم جمهور خود را حقوق دان می نامید نگفت که به اصل هشتم قانون اساسی التزام ندارد؟!

به راستی چرا متولیان فرهنگی دولت یازدهم در حالی که از کنار توهین به نص صریح کلام وحی در نشریات حامی خود به راحتی عبور می کنند و به دنبال آزادی تکخوانی زنان و رفع فیلتر فیس بوک و مجوز کنسرت به خواننده های فراری و حمایت از انتشار کتب فعالان روزنامه های زنجیره ای به منظور تشویق جامعه به قانون شکنی و آشوب طلبی و تولید آثار هنری در سبک و سیاق جوامع سکولار و اشاعه سینمای ضد حقیقت و ... هستند در واکنش به صدای حق طلبی دلسوزان جامعه، رفتاری خصمانه نشان می دهند؟ آیا از نگاه آنان همه حق آزادی دارند به غیر از حزب اللهی ها؟! آیا برخورد با نشریات انقلابی، ساعاتی پس از کارت زرد مجلس به وزیر ارشاد که به خاطر سوءمدیریت و سیاست تساهل و تسامح این وزارتخانه صورت گرفت از سر کینه ورزی و انتقامجویی نیست؟

چگونه است که از نگاه دولت یازدهم، فراریان امنیتی مقیم خارج، حق بازگشت به وطن را دارند، عناصر فتنه باید از زندان و حصر آزاد شوند، مدیران فتنه گر حق دارند پست های کلیدی مراکز علمی و اقتصادی را اشغال کنند، مهره های دست چندم دیپلماسی غرب می توانند بیایند در حریم ایران اسلامی و حق حاکمیت ملی را با کشف حجاب و اهدای جایزه به قانون شکنان در سفارت بیگانه نقض کرده و مسئولان مملکتی را تحقیر کنند و ... اما قلم و زبان عمارها و اباذرهای انقلاب باید در خفقان فرو رفته و جماعت حزب الله از کمترین حقوق شهروندی هم بی بهره بمانند؟! آیا معنایی که دولت یازدهم از طرح شعار فریبنده اعتدال در ذهن داشت جز این رفتارهای دارای تناقض و تبعیض است؟

 با تأمل و کنکاش باید دید سکوت حزب الله، چه نفعی را عاید مسئولان دولتی خواهد کرد که نصیحت متعهدانه آنان و انجام فریضه دینی، ستون خانه های عنکبوتی را اینگونه به لرزه درآورده است؟!

آن چه که مسئولان دولت فعلی نباید از خاطر خود دور سازند این است که نشریه یالثارات الحسین علیه السلام حتی اگر تا ابد در توقیف بماند، راه نورانی امت حزب الله در مسیر دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی، سد ناشدنی است. جوانان ولایی ایران اسلامی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری، عدالت طلبی را سرلوحه امور خویش دانسته و در راه عمل به تکلیف امر به معروف و نهی از منکر از  مواجهه با تهدیدات و ارعاب های کانون های قدرت و ثروت واهمه ای نخواهند داشت. هیچ خنجری یارای آن را ندارد که حنجره نسل حق طلب و عدالت خواه انقلاب اسلامی و پیروان مکتب جهاد و شهادت را به سکوت وادارد. حزب الله خود را برای فتنه هایی سخت تر و پیچیده تر از گذشته آماده کرده است. بسم الله و بالله و فی سبیل الله و علی ملّة رسول الله (ص)

والسلام علی عبادالله الصالحین

انصار حزب الله استان مازندران

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">