اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

واکنش انصار حزب الله بابل به مماشات در تأیید صلاحیت عناصر معلوم الحال

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ب.ظ

بسم الله القاصم الجبارین

اعلام نتیجه بررسی صلاحیت نامزدهای این دور از انتخابات شورای اسلامی شهرستان بابل، چنان که انتظار می رفت نشان از نفوذ باندهای قدرت و ثروت در بین تصمیم گیرندگان این عرصه داشت.

آن گونه که دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی بارها تذکر داده بودند متأسفانه امر مهم تعیین صلاحیت های انتخابات شورا در دست افرادی قرار می گیرد که بیشتر از آن که دلبسته آرمان های امام و شهدا باشند تعلق خاطر خود به جناح های سیاسی را دنبال می نمایند. این گونه است که هر سال شاهد ورود چهره هایی به شوراها هستیم که بی اعتنا به منافع ملت، هدفی جز کیسه دوختن و چپاول اموال عمومی و زد و بند با صاحبان قدرت و مکنت ندارند.

باید تأسف خورد به حال نهادهای نظارتی که به سادگی از کنار تعاملات پیدا و پنهان عرصه انتخابات شورا می گذرند و در قبال راه یابی و تأیید صلاحیت عناصر بدنامی که فسق و خیانتشان زبانزد عام و خاص است سکوت می نمایند.

به راستی چرا عنان امور جامعه اسلامی در عرصه انتخابات شورا به دست افراد سست عنصری می افتد که بی توجه به سوابق پلید چهره های معلوم الحال و محکومیت قضایی و بی آبرویی اجتماعی آنان بر پرونده اعمال ننگینشان مهر تأیید می زنند؟!

تأیید صلاحیت فردی که در بین تک تک مردم بابل به عنوان عنصری نامطلوب شناخته شده و یک بار نیز به دلیل محکومیت قضایی از شورای شهر اخراج گردیده چه پیامی برای عدالت خواهان به همراه دارد؟ آیا این اقدام دهن کجی به حیثیت دستگاه قضا محسوب نمی شود؟ چرا باید فردی مورد تأیید قرار بگیرد که پیش از این به رغم حضور در پست مدیریت سیاسی شهر، از مجرای وکالت حقوقی در برخی پرونده های عمرانی و یا تصرف در موقوفات، پول حرام به جیب زده است؟ تأیید صلاحیت فردی که از فعالیت های مشکوک ضد فرهنگی خود و باند بی اعتقادش عکس و فیلم تهیه کرده و در اختیار رسانه های ضدانقلاب مانند بی بی سی قرار می دهد و قرار است در صورت راهیابی به شورا برخلاف فلسفه وجودی آن به فرمان برداری محض از مقام شهرداری پرداخته و به زعم خود پایگاه فرهنگی حامیان فتنه را مستحکم نماید، آیا معنایی جز اهمال در برابر دلبستگان به اجانب و خائنان وطن فروش به همراه دارد؟ عنصر ناصالح دیگری نیز به رغم شهرت به بی مبالاتی اعتقادی و گرایش های رفتاری غیر دینی و دارا بودن اتهامات عدیده اخلاقی که به اقتضای تربیت چاله میدانی خود، شورای شهر را با رینگ کشتی کج اشتباه گرفته است، توانست با زد و بندهای پشت پرده و حمایت های خائنانه یکی از نمایندگان موسوم به وکیل الدوله، اعتماد هیأت نظارت را به دست آورده و با حضور خود در رقابت های انتخابات شورا به وجهه دارالمومنین لطمه وارد آورد. جالب آن که امام جمعه و علمای شهر بابل نیز نسبت به تأیید افراد مسأله دار هشدارهایی را به مسئولان امر داده بودند که با کمال وقاحت مورد بی توجهی قرار گرفت.

انصار حزب الله شهرستان بابل پیش از این به صورت شفاهی و مکتوب در خفا یا علنی در خصوص ناپرهیزی احتمالی مسئولان امر در تأیید صلاحیت "اوباش سیاسی" و غارتگران و رانت خوارن منتسب به باندهای قدرت، هشدارهای لازم را بیان کرده بود. بی اعتنایی نهادهای ذی ربط و هیئت نظارت بر انتخابات شورا به هشدارهای مکرر دلسوزان انقلاب که در راستای اهداف تمامیت خواهانه و استیلا طلبانه دولت ناکارآمد یازدهم صورت گرفت، مصاف آشکار غارتگران بیت المال با جبهه عدالتخواه انقلاب اسلامی تلقی شده و پاسخی دندان شکن به همراه خواهد داشت.

از قوه قضائیه نیز انتظار می رود  نسبت به دهن کجی هیئت نظارت در تأیید صلاحیت محکومان قضایی و متجاهران به فسق، واکنش لازم را نشان داده و از ورود عناصر بدنام و فاسد در انتخابات شوراهای شهر و روستا جلوگیری به عمل آورد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

انصار حزب الله شهرستان بابل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">