اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

لطفا آهسته بخوانید!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۲:۱۹ ق.ظ

وبلاگی های عزیز

اگر دور و برتان آقایانی سراغ دارید از نظر شخصیت، آدم حسابی باشند، مجرد و با سن تقریبی 45 الی 50 سال، برخوردار از دین حداقلی (انجام واجبات و ترک محرمات) و سلامت نفس، خصوصی پیام بگذارید.

خودم حتما باید با این عزیزان صحبت کنم. تأکید میکنم چون به آشنایی مجازی اعتماد ندارم شخصا باید بشناسید و بتوانید تأییدش کنید که اگر ادعایش خلاف درآمد یقه شما را بگیرم. خدای نکرده قصد مزاحمت و سرکاری نداشته باشد که کلاهمان می رود توی هم. محدوده سنی را هم عرض کردم. پدر بزرگهایتان را ردیف نکنید برای من. خودم یک لیست بلند بالا از آقایان بالای شصت سال دارم که دنبال همسر زیر چهل سال میگردند که البته جواب رد داده ام.

آقایان 45 الی 50 سال برخوردار از سلامتی عقل و دین، مجرد، که از دماغ فیل نیفتاده باشند و به ازدواج دائم با همسری در محدوده چهار یا پنج سال کوچکتر از خودشان قانع باشند.

چند خانم پاک و با شخصیت در همین محدوده سنی با وساطت و تحقیق همسرم مورد تأیید هستند که بعد از صحبت اولیه حقیر و احراز شرایط، معرفی خواهند شد.

شکر خدا در ایجاد پیوند بین جوانان زیر سی سال چندباری توفیق داشتم اما در سنین بالاتر دچار مشکل شده ام که البته یک علتش بر میگردد به بعضی ممیزی های معقول یا نامعقول و محافظه کاری هایی که شاید قابل درک باشد.

با عرض پوزش مجددا تاکید میکنم صرفا دوستانی پیام بگذارند که آشنایی نسبی با هم داشته باشیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">