اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بابل از جنگ قدرت سیراب است!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۳۶ ق.ظ

اخیرا سخنانی کوتاه از استاندار خوش سخن مازندران در سطح رسانه های محلی منتشر شده که در عباراتی بدین مضمون تأکید داشت که فرماندار بابل، در رأس امور اداری (فرمانده) شهر است و امام جمعه، بزرگ شهر؛ اما مسئولان باید در امورمحوله با فرماندار هماهنگ باشند و او حرف آخر را می زند و اگر چنین نکنند چنان می کنیم و...

تقریباً اغلب فعالان رسانه ای یا سیاسی شهر از کنار این تعابیر به سادگی گذشتند اما واکنش نسبتا تند یکی از کانالهای وابسته به طیف سنتی که از قضا فرماندار محترم نیز منتخب همین گعده است نشان داد که استاندار با قصدی خاص به چنین ادبیاتی تکیه زده و دست روی نقطه حساس بدنه سیاسی تمامیت خواه گذاشته است.

فارغ از هر تحلیلی لازم است به مجموعه کنش گران عرصه قدرت در سطح شهر و استان یادآور شد مردم نجیب بابل به اندازه کافی از کشمکش ها و جنگ قدرت سیرآب هستند و دیگر عطش و تمنایی برای تحمل و مشاهده مجدد چنین دعواهایی ندارند.

به هیچ وجه دغدغه مردم این نیست که قرار است حرف آخر را در امور جاری شهر چه کسی بزند. دفتر امام جمعه و ساختمان بزرگ سازمان تبلیغات و... در هسته مرکزی شهر قرار دارد. در اوج اغتشاشات و میدانداری اراذل و جوانک های جوّگیر و فریب خورده نشنیدم تعرض یا قصدی برای تصرف این مراکز به وجود آمده باشد. راستش را بخواهید خیلی ها اصلا یادشان رفته چنین مجموعه ها و مراکزی هم در شهر وجود دارند و در امور جامعه صاحب تأثیرند.

خیلی راست میگویید و دغدغه اصلاح امور را دارید به جای دامن زدن به مجادلات بی فایده سیاسی پیگیر حل مشکلات اصلی مردم باشید.

دپوی هزاران تن زباله در سایت انجیلسی بر اساس قانون و حکم دادگاه ممنوع و مخرّب شناخته شده اما نهادهای مدعی صیانت از محیط زیست و حقوق عامه که کلبه محقر جنگل نشینان را در فصل زمستان بر سرشان ویران کردند به روی مبارک خود نمی آورند.

بعضی شهرکهای حاشیه جنوبی شهر دارای مشکلات عدیده اجتماعی و فرهنگی و معیشتی هستند.

معضل ترافیک، روان و زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داده.

و....

خیلی دلسوز مردم هستید در هر جایی از اریکه مکنت و قدرت که قرار دارید پیگیر حل این مسائل باشید. پیگیر باشید چرا عدم شفافیت در رسیدگی به پرونده اتهامات بعضی دانه درشتهای اقتصادی شهر همچون حسن زاده و خورشیدی و موسوی و غفار و اله قلیپور و... و همنشینی آنها با بعضی بزرگان باعث سلب اعتماد جامعه به سلامت نظام اداری شده است؟

واقعا کسی اعصاب کشمکش های بی حاصل بر سر لحاف ملا را ندارد. بیایید علاوه بر پیشتازی در عرصه سخنوری در عمل نیز گزارشی از حل مشکلات و جلب اعتماد مردم ارائه دهید و بر انبان ذخایر آخرتتان بیفزایید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

بابل

بابل دارالمومنین

بهارنارنج بابل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">