اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

رقابت شورای اسلامی! شهرهای تهران و بابل در بازی اسم فامیل

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۷:۰۹ ب.ظ

تشریح جزئیات «نظریه نفوذ»

 

یادداشت اینستاگرامی برادر خوبم آقا سجاد کاظم نسب:
شورای به اصطلاح اسلامی شهرهای تهران و بابل در #نام_گذاری نهضتی ها و کمونیست ها بر خیابان ها و میادین شهر گوی سبقت را از سایر شهرها ربودند.
.
این طور که در خبرها آمده با رأی اعضای شورای اسلامی! شهر تهران یکی از خیابان های این شهر به نام #مهندس_بازرگان، نخست‌وزیر دولت موقت تغییر نام یافت.
.
نظر صریح #امامخمینی(ره) درباره #نهضتآزادی و شخص مهندس بازرگان را می توان از پاسخ ایشان به نامه محتشمی پور وزیر کشور دولت میرحسین موسوی در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ که یکی از نامه های مهم تاریخ انقلاب است پی برد. حضرت امام در متن این نامه که حاوی نکات بسیار تأمل برانگیزی است مهندس بازرگان را پدر معنوی گروهک #منافقین خوانده و نتیجه عملکرد این نهضت را وابستگی کشور به آمریکا می داند و ضرر آن‌ها را از ضرر گروهک‌های دیگر حتی منافقین ـ این فرزندان عزیز مهندس بازرگان ـ بیشتر و بالاتر بر می شمرد.
.
چندی پیش نیز #شورایشهربابل با پیشنهاد #جواد_بیژنی، این عضو بدنام شورای شهر که ماجرای رسوایی اخلاقی او و برخی دیگر از اعضاء شورا، نام و آبروی #بابل را به عنوان #دارالمومنین در سطح کشور و حتی فراتر از آن مخدوش نمود، پس از حذف نام میدان انتفاضه و بی توجهی به نام #شهدا، میدانی را به اسم «استاد حسن انوشه» نام گذاری کرد.
.
#حسنانوشه که چندی پیش نام برادر او #محمدانوشه در دادگاه #طبری به عنوان متهم فراری نام برده شد، یکی از عناصر وابسته به #حزب_توده است که پیشینه اخراج از نهادهای دولتی و محکومیت در زندان اوین را دارد. این شخص #کمونیست در کتابی که درباره تاریخ انقلاب اسلامی بابل نوشته است، رسماً شهدا را کشته نامیده و از انقلاب به عنوان شورشی به سرکردگی روحانیت یاد کرده است.
.
این رقابت نفس گیر در بازی اسم فامیل بین شوراهای شهر در حالی است که انتظار می رود مسئولین در زمینه خدمت رسانی به مردمی که در رنج و مشقت به سر می برند به رقابت با هم بپردازند، اما ظاهراً اعضای شوراهای شهر ترجیح می دهند دغدغه های #حزبی، #جناحی و البته مشکوک خود را در اولویت پیگیری قرار دهند.

https://www.instagram.com/p/CD_il1VjfM-/?igshid=18pmk4nu9bc7k

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">