اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بله، من، هستم!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵ ق.ظ

See the source image

 

موسوی خویینی ها بهتر از هر کسی می داند که مسبب وضعیت بغرنج اقتصاد امروز کشور و فشار سنگین معیشتی که بر گرده مردم تحمیل شده سیاست های فراافکنانه دولتی است که برآمده از حمایت جانانه او و امثال او بوده و با فریب مردم و وعده های سرخرمن، کاسه گدایی به سمت اربابان غربی دراز نموده و صنعت و کشاورزی و مسکن و اشتغال و تولید داخلی را به حال خود رها نموده است.

نامه به ظاهر دلسوزانه خویینی ها درست در روزی که خبر استعفای عارف از شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان منتشر شد، نوعی ابراز وجود برای کسی است که سالها داعیه زعامت اصلاحات را داشته اما در عمل کمتر مورد توجه هم مسلکان خود به خصوص جوانان این جناح قرار گرفته است. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • همشهری آشنا
  • سلام  سید  متاسفانه بازهم تندشدی و بدون تفکر وتامل قضاوت کردی و موضع گرفتی. دیگه بسه یه مقداربه فکر آخرتت باش .کاری کردی که مورد خطاب حضرت آقا قرار گرفتی :رهبراتقلاب باگلایه ازاهانت وظلم به برخی بزرگان پاکدست قبلی قوه قضائیه درجریان قضاوتها واظهارنظرهایی که در خصوص دادگاه اخیر شده افزودند:خطاب من دراین موضوع مردم وجوانان مومن است که مراقب باشند تعدی نکنندوبه افراد معاند که دنبال انتقام  گرفتن......راستی فکر کردی درقبال موضع گیری برعلیه آیت اله لاریجانی  چه جوابی باید بدهی؟ راستی یه مقدار در باره مقوله اطاعت از ولیه فقیه بیشتر فکر کن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">