اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

روایت صدرالساداتی از حمله لباس شخصی ها

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۵۰ ب.ظ

سید مهدی صدرالساداتی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

  • وقایع دیروز و دیشب اینطور بود: 
    شورای تامین گفته بود فعلا حکم قابل اجرا نیست و ما رفتیم ... بعد از ظهر استراحت کردیم و درست زمانیکه پیرمردها و جوانهای خسته و خیس از شب گذشته را فرستادیم بخوابند ... در خیابان چند نفر یورش بردند تا من را ببرند و من درخواست حکم جلب کردم و آنها نشان ندادند (ماشین شخصی ، لباس،شخصی) و فقط با زور میخواستند مرا ببرند داخل ماشین که من دو سه دقیقه مقاومت کردم و کتک خوردم...
    پاهایم بیرون بود و تا کمر داخل ماشین ، عمامه ام را برداشتند ، من هم فریاد میزدم که شما کی هستید؟ مردم خبردارشدند و ماشین حرکت کرد و یکی از مردم با چیزی به شیشه ماشین زد و اینها ترسیدند و نزدیک بود ماشین پاهایم را له کند ... .
    .
    رفتم حسینیه نماز خواندم و پست قبلی را گذاشتم ... این بار دیگر قضیه حیثیتی شد و به من زنگ زدند و پیغام دادند هزار نفر می آوریم و تو را امشب دستگیر میکنیم که ویس هایش هست ... دادگاه ویژه هم میگفت ناجا حق ندارد دستگیر کند! .
    ماشین ها و ونهای زیادی تا آخر شب آنجا بودند تا من را ببرند بلکه قضیه کش پیدا نکند و من از هر خانه ای به خانه دیگر رفتم و با لباس مبدل از کوچه پس کوچه ها سوار ماشین شدم و رفتم بیمارستان برای بخیه زدن دستم! و بعد حتی وقتی رسیدم قم به من پیغام میدادند که قضیه حیثیتی شده است و امشب تو را خواهند گرفت! .
    .
    پ.ن: فیلم درگیری را که چند خانم مسن داشتند به زور همین ها از گوشی پاک کردند ! 
    پ.ن2: این لباس مبدل من است که از بچه ها گرفتم ! 
    پ.ن3: پستی با عکس رهبری گذاشته بودم که چون عجله ای بود بعضی برداشت کردند ک بنده خدایی نکرده منتی گذاشته ام و از همینجا از همه عذر میخواهم! .
    پ.ن4: در خصوص برخوردهای زشت ناجا و هتک حرمت خانواده شهید ، ترساندن مردم ، نیرو آوردنی که برای اشرار می آورند ، غیر منطقی صحبت کردن دانشگاه ، بحث حقوقی باقی مانده ، پست دیگری خواهم گذاشت ! .
    .
    پ.ن5: وقتی میگوییم لباس شخصی ، معلوم است خوب دارد و نامرد دارد که به اون ناهار میدهی دو ساعت بعد با لگد پذیرایی میکند ... مثل روحانی که خوب دارد ، نامرد دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">