اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

از دیو و دد ملولم و ...!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ق.ظ

در خبری پیرامون علت خودکشی یک خانواده در هند آمده است: پس از آنکه مردی در جارکند هندوستان از پشت‌بام ساختان محل سکونتش پایین پرید و جان سپرد، جسد حلق‌آویز شده پدر، مادر و همسرش و سپس جسد دو فرزندش با گلو‌هایی پر شده کشف شد.

این خانواده پیش از مرگ طی یادداشتی، علت تصمیمشان را عدم توانایی پرداخت بدهی ۵ میلیون روپیه‌ای (معادل ۷۳ هزار دلار) عنوان کرده بودند.

خودکشی تمام اعضای یک خانواده برای رهایی از بدهی +عکس

همزمان در خبری پیرامون ازدواج دو جوان میلیاردر روسی می خوانیم: پس از مطرح شدن این تقاضا و قبول آن از سوی دختر، جشنی مجلل با هزینه ۱.۲ میلیون پوند به راه افتاد، از هزینه‌های این مراسم می‌توان به لباس عروس ۱۶۵۰۰۰ پوندی که طراح آن، شهروند لبنانی مشهور بود یا غذا‌های رنگارنگ و متنوع که ۳۵۰۰۰۰ پوند برای آن پول خرج شد، اشاره کرد. کیک بسیار مجلل و کیف دستی ۶۰۰۰ پوندی عروس از دیگر موارد خبرساز این جشن بود

ازدواج جنجالی دختر میلیاردر با پیشخدمت+تصاویر

سوگمندانه تر از آن خبری است درباره ازدواج مجلل یک زوج هندی در آنتالیا در حالی که هموطنشان بر اثر ناتوانی در پرداخت بدهی به آغوش مرگ رفت: عروسی مجلل 5 میلیون دلاری یک زوج هندی در آنتالیا ترکیه به دلیل دعوای عروس و داماد لغو شد. بریتنی اسپیرز قرار بود در این مراسم بخواند.

 

عروسی مجلل ۵ میلیون دلاری در آنتالیا + عکس

آنهایی که دم از جهانی سازی به معنای سبک زندگی واحد و البته تقلیدی از غرب و حاکمیت مجامع بین المللی (بخوانید قدرت های سلطه گر جهانی) می زنند خوب است درباره جهانی شدن انسانیت و شرافت و حاکمیت فطرت نیز قدم و قلمی بردارند.

مکاتب مادی عالم با تمام شعارهای پر زرق و برقشان هیچ گاه نتوانستند وجدان های خفته را بیدار ساخته و حس انسان دوستی حقیقی و فطری را در پهنه گیتی گسترش دهند.

تنها یک مکتب فرا بشری است که فارغ از منافع اقتصادی کانون های قدرت و ثروت خواهد توانست معیارهای انسانی را برجسته ساخته و بشریت را به سمت کمال انسانی و پرهیز از دغدغه های فردی و حیوانی سوق دهد. جهان سال های سال است که با وجود همه نوع مکاتب و حاکمیت ها همچنان شاهد رویدادهایی تلخ از بی تفاوتی انسان ها نسبت به وقایع حیات بشری است. ما منتظر طلوع فجر حاکمیتی جهانی هستیم که خدا را مطلوب غایی جهان مادی دانسته و فرهنگ ها را بر مدار حرکت به سمت کمال معنوی و استیلای شرافت و انسانیت حقیقی سوق دهد. تنها در این صورت است که پایان نابرابری ها و بی تفاوتی ها رقم خواهد خورد. جهان، تشنه ظهور مصلح حقیقی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">