اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

زن تا ابد یک ابزار است!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ

بعضی ها می نشینند این طرف و آن طرف، می گویند: در غرب چون آزادی وجود دارد و حجابی در کار نیست، چشم و دل ملت سیر است و کسی کار به کار بانوان بی حجاب و خودنما ندارد و این طور مسائل کاملاً حل شده است.

آماری از تجاوزات جنسی در غرب، البته خط بطلانی بر این طرز تفکر ناقص و مغرضانه است.

در این بین اما دستورالعمل فیفا به فیلمبرداران مسابقات جام جهانی روسیه، سندی دیگر در بطلان باور غلطی است که عادی سازی فساد را راهی برای گریز از فساد می داند.

اصرار کارگردان های تلویزیونی فیفا در تهیه تصاویر متنوع و پیاپی از زنان جلوه فروش در هنگام پوشش مسابقات فوتبال که داد فدراسیون جهانی را هم درآورد و منجر به صدور دستوری مبنی بر کاهش آن گردید، در واقع نشان می دهد که هوسرانی و چشم چرانی، بیماری مهلکی است که همچون باتلاقی عمیق، مبتلایان را به درون خود فرو می بلعد. نه برای مسیر خودنمایی و جلوه فروشی می توان انتهایی را فرض کرد و نه برای اشتهای چشم چرانی و تلذذ جنسی غایتی قابل تصور وجود دارد.

به رغم وجود آزادی های جنسی، در نگاه غرب، زن همچنان کالایی لوکس و جذاب و ابزاری برای جلب توجه برنامه های تلویزیونی و تبلیغاتی محسوب شده و فرسنگ ها با جایگاه حقیقی و انسانی خود فاصله دارد.

راه نجات از شهوات و حفظ کرامت زن و سلامت جامعه، در گروی پرهیزکاری و مراقبت چشم و فکر و زبان و ... از هواهای نفسانی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">