اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

طلایی ترین جمله آقا در سال 96

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ق.ظ

p1v_photo_2018-01-16_06-19-00.jpg


به نظر من یکی از اساسی ترین و گره گشاترین بیانات رهبر عزیز انقلاب در سالی که گذشت این جمله کلیدی بود:

"انتقاد با دفاع از انقلاب منافات ندارد/یک آگاهی انقلابی و کمال سیاسی درملت ایران بوجود آمده که میتوانند بین «نظام انقلابی امت و امامت» و «تشکیلات دیوان سالاری» تفکیک کنند"

اگر این مبنای فکری مقام معظم رهبری برای مسئولان امر جا بیفتد و نگاه های غلط آنها را اصلاح کند بسیاری از مشکلات دست و پا گیر نیروهای جوان انقلاب در مواجهه با نهادهای خاص و مشکل آفرین حل شده و انقلاب در روندی رو به تعالی و پیشرفت به سمت آرمان های اولیه خود شتاب بیشتری خواهد گرفت.

حقیقت آن است که خیلی از مواقع، انتقاد و یا حتی مخالفت با بعضی مسئولان تشکیلات دیوان سالاری، نه تنها موجب تضعیف نظام نیست بلکه تقویت آن را به دنبال دارد؛ اما این درد را به کجا باید برد که خیلی از مسئولان برای صیانت از جایگاه و صندلی خود در پشت نقاب نظام و ولایت پنهان شده و منتقدین خویش را مخالف نظام و ولایت معرفی می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">