اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

شورای شهر قزوین پاسخگو باشد

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ب.ظ

l0nf_photo_2017-11-27_06-59-29.jpg


سوم آذر امسال خبری مبنی بر سفر اعضای شورای شهر، شهردار منتخب و فرماندار بابل به قزوین و بازدید از اماکن تاریخی این شهر در رسانه ها منتشر شد.

با توجه به ابهام در خصوص ضرورت انجام این سفر جمعی و ما حصل آن، شنیده شد که منبع تأمین مخارج سفر، شورای شهر قزوین بود که با دعوت از مسئولان شهر بابل، خواستار بازدید آنان از حوزه مدیریتی خود گردید!

به نظر می رسد مسئولان شهر قزوین هم باید پاسخ گو باشند که با کدام توجیه منطقی حاضر به تأمین مخارج این سفر گردیده و چه نتایج و منافعی را از این راه برای مردم به دست آورده اند؟

با گذشت هفتاد روز از این سفر خوب است به منظور شفاف سازی و رفع بعضی ابهامات، گزارشی از هزینه ها و دستاوردهای آن برای مردم بازگو شود. شهروندان قزوین یا بابل به عنوان تأمین کنندگان بودجه شهرداری و موکّلان اعضای شورا و البته ولی نعمت مسئولین حق دارند که نسبت به عملکرد نهادهای شهری و چرایی و نحوه آن آگاهی کسب نموده و بر روند آن نظارت داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">