اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ضرورت حمایت از یک امام جمعه انقلابی

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ

این روزها باید قدر روحانیونی که بی پروا به رسالت ذاتی خود در امر به معروف و نهی از منکر علنی می پردازند؛ آن هم در قبال وزیر و وکیلی که مخزن پول و قدرت و تمکن هستند، دانست و تمام قد به یاری شان شتافت.

امروز در خبرها خواندید که حجت الاسلام پوراکبر امام جمعه تنکابن و از روحانیون انقلابی، ایثارگر و جانباز مصاف با صهیونیسم، در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به اصطلاح اسلامی که فاقد کمترین پیشینه فعالیت یا مطالعات فرهنگی است، نسبت به برگزاری کنسرت های مختلط در غرب مازندران و ناهنجاری های رایج در این نوع محیط های ضد فرهنگی اعتراض کرد و در نهایت با توجه به پاسخ های غیرکارشناسی و بی ربط جناب وزیر، جلسه مذکور را ترک نمود.

ضمن قدرشناسی از شهامت این روحانی واقعی و سازش ناپذیر، با توجه به سابقه طولانی وزیر فعلی ارشاد در مسئولیت های امنیتی و تجربه تلخ انفعال بعضی از نهادهای زیرمجموعه نظام در قبال فشارهای همه جانبه کانون های قدرت، لازم است قاطبه نیروهای انقلابی شمال کشور به خصوص علما، روحانیت و مجمع طلاب و فضلای مازندرانی حوزه علمیه قم در اقدامی فوری، حمایت کامل و قاطع خود از مواضع این عالم خوشنام و بسیجی را اعلام نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">