اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

نامه سرگشاده به معاون فرماندار بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر عزیز جناب آقای حکیم، معاونت محترم فرماندار بابل و ایضاً مشاور محترم شهردار و ...

با سلام

88b_photo_2016-04-30_21-04-13.jpg


چند هفته پیش بود که تصویر پروفایل شما در فضای مجازی پخش شد و تعجب این حقیر و بسیاری دیگر از طلاب را برانگیخت.

شما در پروفایل خود تصویر کودک خردسالتان را درج کردید در حالی که عمامه ای مشکی به سر داشت!

استفاده از عمامه، به عنوان مقدس ترین نماد علم و تقوا، برای کسانی که در این وادی نیستند از نظر جامعه، نوعی شوخی و گاه تمسخر روحانیت محسوب می شود. اگر چه ممکن است نیّت شما از این کار، خیر بوده، اما بی اطلاعی و یا بی توجهی حضرتعالی به برداشت اجتماعی از این حرکت نا به جا – که به یقین مردم عادی شهامت ارتکاب علنی آن را لااقل از باب حفظ حرمت ها – ندارند، می تواند صلاحیت حضور شما در مساندی که نیازمند آشنایی با مقتضیات اجتماعی است را مورد تردید قرار بدهد.

این حقیر گمان می کرد انتشار تصویر نا به جای پروفایل شما در ماه گذشته که از سوی برخی کاربران فضای مجازی صورت گرفت و نوعی اعتراض از سوی شهروندان محسوب می شد، تا کنون توانسته باعث تنبّه جنابعالی و اصلاح این عمل ناموجّه بشود که متأسفانه این گونه نبوده و امشب باز هم دوستانی از فضلای حوزه، تذکری در این خصوص ارسال کرده و درخواست واکنشی صریح را داشتند.

برادر عزیز و سید بزرگوار! استفاده از لباس روحانیت به عنوان جاذبه ای برای عکاسی در نگاه عرف، حرکت شایسته ای به نظر نمی رسد. به شما دوستانه تذکر می دهم ناخواسته راه هتک و هجو نمادهای مذهبی را برای نا بخردان هموار نساخته و از عادی سازی هر نوع رفتار مغایر با هنجارهای اجتماعی پرهیز نمایید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">