اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

دانشگاه علوم پزشکی بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ب.ظ

16 آذر امسال برخورد دولتی ها در دو دانشگاه یک شهر، با مراسم دانشجویان بسیار متفاوت بود. در حالی که نیروهای حراست علوم پزشکی بابل دست نوشته های مربوط به انتقاد از برجام را از دست بچه های بسیج دانشگاه پایین می کشیدند، دو کیلومتر آن طرف تر دانشجویانی آزادانه  در دانشکده فنی پلاکاردهایی در دفاع از سران فتنه و وطن فروش فتنه گران را بالای دست گرفتند.

معنی این دو اتفاق آن است که از نظر بعضی مسئولان، نقد افتضاح تاریخی برجام بدتر از جرم وطن فروشی و خیانت است. مخرج مشترک هر دو مساله اما رضایت کدخداست!

این چندمین بار است که اخبار خوبی از نحوه مواجهه بعضی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل با نیروهای ارزشی به گوش نمی رسد. به نظرم وقتش رسیده تا به مسئولان مربوطه گوشزد شود که دل به این دولت متزلزل نبسته و مطمئن باشند با تغییر در حاکمیت اجرایی کشور، انتقام مظلومیت بچه های بسیج را از طریق قانون خواهیم گرفت.



qf9d_photo_2015-12-09_13-15-35.jpg

w2v7_photo_2015-12-09_13-12-45.jpg

4yk_photo_2015-12-09_13-13-51.jpg

نظرات  (۱)

  • بالای آسمان
  • تاسف خوردم واقعا
    ممنون که اطلاع رسانی کردید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">