اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

برسد به دست کربلایی جواد مقدم

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ب.ظ

جواد مقدم از مداحان به نام کشور امسال نیز برای چندمین سال متوالی دهه محرم را میهمان هیئت غریب مدینه شهرستان بابل است.

امروز در خبرها آمده بود که وی بر سر مزار مرحوم هادی نوروزی بازیکن فقید یکی از تیم های مطرح کشور در روستای کپورچال بابل حاضر شد و در جمع تعدادی از هوادارانش روضه خواند.

جا دارد این سوال را از مداح جوان کشورمان داشته باشیم که آیا حاضر است بر سر مزار لااقل یک شهید از بیش از هزار هفتصد شهید شهرستان لاله خیز بابل نیز حاضر شده و به مقام شامخ آنها ادای احترام کند؟

آیا جواد مقدم از جایگاه جهانی علمای فقیدی چون علامه سعیدالعلمای بارفروش اطلاع دارد؟ آیا او از سابقه مجاهدات مردم این شهر در نبرد با فرقه های ضاله بابیت و بهائیت و برافراشته نگاه داشتن بیرق حبّ اهل بیت علیهم السلام با خبر است؟

آیا یک مداح که داعیه نوکری اهل بیت را دارد برای ادای احترام به ساحت خادمین اسلام و اهل بیت، اولویت مناسبی را انتخاب کرده است؟

جواد مقدم البته در شهرستان بابلسر به منزل شهید مدافع حرم حجت الاسلام کریمیان رفت و با خانواده آن عزیز دیدار داشت، اما به نظر می رسد در شهرستان بابل نتوانسته تصمیم به جایی را در این خصوص اتخاذ نماید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">