اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

پاسخ نماینده بابل به دو سؤال ویژه!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

امروز عصر، حجت الاسلام ناصری نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، میهمان طلاب و فضلای بابلی حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه بود و به پرسش های حاضران پاسخ گفت.

بعد از اتمام جلسه، دو سؤال شفاهی درباره مسائل اخیر بابل از ایشان پرسیدم که فحوای آن را به همراه خلاصه ای از جواب ایشان نقل به مضمون، به اطلاع دوستان می رسانم:

یک. در برخی محافل سیاسی و اجتماعی استان شایعه شده که عده ای تلاش دارند تا دانشگاه علوم پزشکی بابل را به زیرمجموعه ای از دانشگاه پزشکی ساری تبدیل کنند. این تلاش یکبار در دهه شصت نیز در زمان استانداری مرتضی حاجی اتفاق افتاده بود که با حضور میدانی مردم شریف بابل خنثی شد. اکنون با توجه به غیربابلی بودن ریاست فعلی دانشگاه پزشکی بابل آیا بیم آن نمی رود این تلاش ها دوباره به ثمر بنشیند؟

حجت الاسلام ناصری در پاسخ تأکید کرد که مثل گذشته، جلوی چنین اقداماتی محکم ایستاده و اجازه نخواهد داد حاصل تلاش بزرگان و خیران این شهر به نفع دیگران مصادره شود.

دو. رفتار غیرقانونی برخی مسئولان با محمدحسین منصف، تنها مرد آزاده شورای شهر بابل در واقع توهین به انتخاب و رأی مردم این شهر بود. عزل این عضو فعال و پاک دست شورای شهر در آستانه انتخابات مجلس، می تواند بدبینی مردم نسبت به جریان قدرت را به دنبال داشته و علاوه بر سلب اعتماد آنان، تبعاتی اجتماعی و انظباطی را نیز به همراه داشته باشد. اگر قرار است برخی افراد فاقد حسن شهرت، در تصدی مناصب مشابه، همچنان به جلوس خود ادامه دهند آیا انصاف حکم نمی کند ایشان نیز تا پایان دوره قانونی از حق خود در عضویت شورا بهره مند بماند؟

حجت الاسلام ناصری در این خصوص نیز ضمن اظهار نگرانی از این اتفاق و بیان دغدغه های خویش، اصل را بر ایجاد مصالحه دانسته و بر تلاش خود در رفع کدورت ها و حفظ حقوق همه شهروندان به خصوص این عضو تلاشگر شورا تأکید نمود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">