اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حاشیه های فاطمیه بابل (15)

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ


در ایام فاطمیه، شهرستان هزار سنگر آمل، افتخاری دیگر نصیب خود ساخت. هادی جعفری جوان رعنای آملی در شب شهادت بانوی دو عالم در دفاع از حریم آل الله شهد شهادت نوشید. او بعد از شهیدان اصغری و رمضانی سومین شهید آملی مدافع حرم محسوب می شود.

هادی جعفری مهندس پاسداری که در آستانه سی سالگی داوطلبانه به جبهه دفاع از حریم اهل بیت پیوست متولد سوم فروردین بود و درست در سومین فروردین به شهادت رسید. آن گونه که گفته اند این مهندس جوان در زمینه پهباد تخصص داشت و در بمباران هواپیماهای آمریکایی به شهادت رسید و از پیکر سوخته اش، تکه ای گوشت و استخوان به جای ماند. شهادت این دلاور مازنی سند دیگری از تزویر دولت خبیث آمریکاست که در ظاهر ادعای مبارزه با تروریسم را داشته اما حامی جدی دست پرورده های خون آشام خود است. خواهرانی که از بابل به مراسمات این شهید رفته بودند می گفتند مادر و همسر جوان این شهید بسیار محکم و صبور بودند و به شهادت او با دیده افتخار و غرور می نگریستند. او وعده داده بود که نخستین شهید روستایشان خواهد بود. روحش شاد.

بابلی ها اگر چه در نبرد با گروهک مزدور پژاک، دو شهید جوان و برومند را تقدیم اسلام و انقلاب نمودند اما هنوز شهیدی از تبار مدافعان حرم نداشته اند. در هر حال حاضر البته رزمندگانی از این خطه در جبهه دفاع از حق حضور دارند که برایشان آرزوی توفیق و سلامت داریم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">