اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

مگر می توان سکوت کرد؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ق.ظ


زمین و زمان هم اگر بگویند علی خلیلی شهید است مرغ بنیاد شهید یک پا دارد!

بنیاد شهید هنوز حاضر به تشکیل پرونده شهید برای این طلبه ناهی از منکر  به بهانه نداشتن کارت ضابط قضایی! نشده است. اگر چه با تأیید سپاه ثابت شد که علی خلیلی برگه مأموریت بسیج را داشته و اینکه اصلاً تذکر لسانی نیازی به حکم قضایی ندارد ولی باز هم بنیاد شهید به دنبال مانع تراشی و آزار خانواده این شهید بسیجی است. این در حالی است که مسافران هواپیمای صدا و سیما که بعضی هایشان نه برای نظام و انقلاب که برای مأموریت و اضافه حقوق در سفر بودند به محض سقوط به زمین، شهید قلمداد شدند و بنیاد حسابی از خجالتشان درآمد.

من نمی دانم این نایب رییس محترم مجلس و دیگر بزرگان صاحب نفوذی که مرحوم محسن روح الامینی و چند کشته شده دیگر جبهه فتنه را شهید می خوانند چرا این طور مواقع سر و کله شان پیدا نیست؟!

جرم علی خلیلی چیست که پدر یا قوم خویشش سردار و رئیس و وکیل و وزیر نیستند؟

من نمی دانم حوزه علمیه چرا حرکتی برای دفاع از هم صنفی های خود انجام نمی دهد؟! فروزش روحانی جانباز ناهی از منکری است که چند سال از ماجرای او می گذرد و هنوز محاکمه ضاربانش به نتیجه نرسیده است. من نمی دانم چرا تا قرار است یقه طلبه های بسیجی را بگیرند کلی نهاد و ارگان به صف می شوند و قربة الی الله در این راه مبارک قدم بر می دارند اما موقع دفاع از حقوق این قشر دیگر هیچ خبری از این جماعت همیشه در صحنه نیست؟!

جالب است بدانید از زمان جراحت شهید خلیلی تا شهادتش که دو سال به طول انجامید به رغم کامل بودن همه مدارک و اسناد و تأیید مراکز رسمی مانند ستاد مرکزی امر به معروف و ... آخرش پرونده او در بنیاد ایثارگران تشکیل نشد و آن قدر امروز و فردا کردند تا این بنده خدا به شهادت رسید و علاوه بر سوگ او کوهی از مشکلات مالی مربوط به مخارج سنگین درمان، برای خانواده داغدارش به ارث ماند.

نمی دانم چرا اوضاع این جوری است که هر که دلبستگی اش به انقلاب و نظام بیشتر باشد بیشتر باید مورد آزار و اذیت برخی دستگاه ها قرار بگیرد. انشاءالله به برکت خون شهید خلیلی و دیگر مدافعان بی ادعای حریم دین شاهد ریشه کنی منافقان و نامردمانی باشیم که در لباس دوست تیشه بر ریشه نظام می کوبند و باعث بدبینی مردم می شوند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • پژمان حاجی پور
  • زیبا بود
    به وبلاگ ما هم سر بزنید
    http://daneshodin.blog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">