اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اشک آتش پنج ساله شد

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۶ ق.ظ


شکر خدا پنج سال است که در خدمت دوستان عزیز در فضای مجازی هستم و سعی کرده ام در این مسیر، گامی کوچک برای دفاع از آرمان های انقلاب و شهدا بردارم.

اگر چه وبلاگ اشک آتش دردسرهایی نیز برایم داشته از جمله اینکه کمتر موسسه و نهادی پیدا شده که از ترس تبعات مربوط به مطالب وبلاگ، حاضر به همکاری بلندمدت با من در زمینه های فرهنگی باشد ولی تا کنون لحظه ای از این که وقت و توان خود را صرف وبلاگ نویسی کرده ام پشیمان نیستم.

وبلاگ تا الان یکبار فیلتر شد و دوبار هم مرا به دادگاه ویژه روحانیت کشاند که انشاءالله در سالگرد فیلتر شدن آن مطالبی را در خصوص عملکرد دادگاه ویژه روحانیت خواهم نوشت. البته فیلتر وبلاگ باعث شد تا تدبیری فنی بیندشم که به حول و قوه الهی فیلتر وبلاگ را برای دفعات احتمالی بعد تقریباً غیرممکن می سازد.

به لطف خدا دایره خوانندگان اشک آتش از نظر جایگاه و مسئولیت وسیع است. این مسئله یک حسن دارد و یک عیب. حسنش این است که می دانم مطلبی که نوشتم به سرعت دست مسئولان ذی ربط می رسد و اگر آنها اهل مراعات باشند قطعاً گامی برای اصلاح رفتار خود بر می دارند. عیبش هم این است که گاهی قلم انسان می لرزد که مبادا این نوشته باعث لجبازی مسئول مربوطه گردیده و تبعاتش قابل جبران نباشد.

بعضی رفقا لطف دارند و اشک آتش را جزو وبلاگ های موفق جبهه انقلاب اسلامی برمی شمارند. لازم به توضیح می دانم که اگر هم این مسئله صحیح باشد باید نقش رفقا و دوستانی که با تماس های خود نکاتی را برای پخته شدن و عمق بخشیدن به محتوای مطالب و مسائل روز در اختیار حقیر می گذارند هم مورد توجه قرار داد.

از لطف و بزرگواری تمامی دوستان و خوانندگان اشک آتش بسیار بسیار سپاسگذارم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">