اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آماری که درباره بابلسر گفته شد صحت دارد؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ق.ظ


آیا واقعاً بابلسر بیشترین آمار مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری را به خود اختصاص داده است؟

بر اساس اعلام وزارت کشور، شهرستان بابلسر با آرای بالغ بر 96 درصد، بیشترین آمار مشارکت در انتخبات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را در بین شهرستان های کشور به خود اختصاص داد.

آیا واقعاً نود و شش درصد مردم این شهر در انتخابات شرکت کرده اند؟ با یک تحقیق میدانی می توان فهمید که تعداد آرای مردم این شهرستان کمتر از آن چیزی است که در آمار رسمی اعلام شده است.

با ین وصف آیا باید مدعی شویم که در انتخابات ریاست جمهوری تقلب شده است؟!

حالا بگذارید به این مطلب هم اشاره کنم که در سال 88 میزان حضور مردم استان مازندران در انتخابات ریاست جمهوری چیزی حدود صد در صد بود! این مسئله دستاویزی برای حامیان عروسک فتنه شد تا به زعم خود بالاخره بتوانند برای ادعای موهوم تقلب در انتخابات مدرکی ارائه دهند.

واقع امر این است که علاوه بر تقید و تدین مردم انقلابی استان مازندران که مستلزم حضور حداکثری آنان در انتخابات است نباید از خاطر برد که مازندران و به خصوص شهرستان بابلسر به دلیل وجود جاذبه های خاص گردشگری، نزدیکی به پایتخت و قرار داشتن در مسیر مشهد مقدس، همواره محل تجمع مسافرانی است که قصد دارند دو سه روزی را فارغ از دغدغه های روزمره خود به تفریح و گردش بپردازند؛ به خصوص در فصل گرما و ایام تعطیلی مدارس و دانشگاه ها.

حضور مهمانان این استان در پای صندوق های رأی را باید دلیل کسب آرای چشمگیر نامزدها در این خطه دانست.

برای همین است که در انتخابات مجلس که در فصل زمستان برگزار می شود و بساط سفر تعطیل است به طور معمول مردم شریف استان کهکیلویه و بویراحمد بیشترین آمار مشارکت سیاسی را به خود اختصاص می دهند.

کاش آنانی که کورکورانه بر طبل تقلب و فتنه می کوبیدند این روزها چشم عقلشان را بیشتر باز کرده و لااقل در پیشگاه وجدان خویش از کرده خود اظهار ندامت کنند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">