اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یک وبلاگ خوب

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳ ب.ظ

هر از گاه وقتی با یک وبلاگ خوب و ارزشی آشنا می شوم با معرفی آن در این وبلاگ سعی می کنم تا خوانندگان اشک آتش را به مطالعه مطالب آن ترغیب کنم.

اخیراً با یک وبلاگ ولایی و انقلابی آشنا شده ام که نویسنده ناشناس این وبلاگ کوشیده است با گرداوری مطالب داغ انقلابی به خصوص پیرامون فعالیت عدالتخواهان به سهم خود گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ عدالت طلبی بردارد.

از خوانندگان عزیز اشک آتش تقاضا می کنم حتماً سری به این وبلاگ بزنند. مطمئن هستم پشیمان نخواهند شد:

http://v-e110.blogfa.com/

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۶)

سلام.وبلاگ جالبی داری.خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنی وبتونیم تبادل لینک کنیم...
سلام دوست خوبم اقا حمید منم یه وب دارم که روزی سه هزار تا تبلیغ داره اگه خواستی من بنرت را برای یک ماه اون جا میزارم و ازت هزار میگیرم
اینو کسی برام فرستاده مال من نیست
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.........
سلام یه سری به وبم بزن
؟!
وبلاک جالبی داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">