اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

اسم این شهر را نمی آورم!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۲۴ ب.ظ

نه به اسم شهر مورد نظر اشاره می کنم نه به نام نامزدهایش. خودشان یا اطرافیانشان به طور معمول وبلاگ را چک می کنند و مطالبش را مرور می نمایند و متوجه منظورم خواهند شد.

حرف حساب این است جوری با هم رقابت کنید که بعد از انتخابات رویتان بشود در چشم هم نگاه کنید. اسلام فقط برای دعای کمیل و نماز جماعت و سینه زنی نیست. باید بتوانیم اخلاق اسلامی را در رفتار خود نیز پیاده کنیم. این همه سیاه نمایی و تخریب یکدیگر آنهم در رقابتی درون خانوادگی بین کاندیداهایی که از نظر گرایش و توانایی تقریبا در یک سطح قرار دارند با آموزه های اخلاقی دین تناسب دارد؟

راه اندازی کانال های فیک در غیبت و جاماندگی پلیس فشل فتا یا حرف روی زبان ها انداختن و بزرگ نمایی از نقاط ضعف و از همه بدتر ایراد تهمت مالی و اخلاقی و سیاسی نسبت به رقبایی که تا همین چند ماه پیش در فضایی دوستانه با هم یا با اطرافیان هم فالوده می خوردند مایه تمسخر مردم و بی اعتمادی به نیروهای منتسب به انقلاب است. این انتخابات لامصب می آید و می رود، صندلی قدرت و عواید حاصله هم به عده ای می رسد یا نمی رسد؛ اما انقلاب اسلامی و آرمان شهدا و اهداف دین مستلزم حضور نیروهایی پاک و سالم و متدین است که اعتبارشان را جز در راه اعتلای جامعه و تحقق منویات الهی خرج نمی کنند. 

کاری نکنیم که مردم بعد از انتخابات دیگر به صداقت و تعهد و دلسوزی ما اعتماد نکنند.

آقایان اهل علم! شما که باید به مردم درس اخلاق بدهید؛ مواظب باشید خودتان یک طرف دعواها و سیاه بازی ها نباشید.

حواشی تلخ انتخابات، شاهد مثال غربت دین و انقلاب دینی است. بیخود که نگفته اند والعاقبة للمتقین. برای عاقبت به خیری خود هم دعا کنیم هم تلاش. 

رقابت های انتخاباتی، نبرد بین دو جبهه حق و باطل نیست؛ رحماء بینهم را از یاد نبریم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

انتخابات مجلس

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">