اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حرکت روی لبه تیغ

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۷ ق.ظ

See the source image


آیت الله شبیری زنجانی از سرمایه انقلاب و در زمره علمای پاک و زیرک و با تقوا به شمار می آید.

اگر چه بعضی افراد مساله دار مدت هاست در بیت ایشان تردد داشته اند اما این عالم فرزانه تاکنون باهوش تر از آن بوده که به آلت دست این افراد تبدیل بشود. ارادت وی به مقام معظم رهبری را نباید نادیده گرفت.

یک مرجع بزرگوار هم البته مصون از خطا نیست. انتشار تصویر دیدار این عزیز با یکی از سران فتنه نمی بایست بدون واکنش باقی می ماند و بهترین گزینه برای واکنش به آن مقام، آیت الله یزدی رییس تشکل جامعه مدرسین بود.

ورود سایر افراد به این کنش و واکنش هیچ ضرورتی ندارد، مگر برای تقابل با جنگ رسانه ای منافقان و فتنه گران که عمری را در هجو ارزش ها گذرانده و حالا داعیه دلسوزی برای اسلام و مرجعیت را سر داده اند.

این تقابل رسانه ای البته نباید منجر به هتک حرمت آیت الله شبیری شده و ایشان را در افکار عموم، عنصر غیر خودی معرفی نماید.

نه آیت الله شبیری، نه آیت الله مکارم، نه آیت الله وحید، نه آیت الله یزدی، نه جامعه مدرسین که خاستگاه علی لاریجانی و گرایش عجیب مجلس امروز است و ... مصون از اشتباه نیستند؛ اما جایگاه مرجعیت و مقام زهد و علم و اخلاق نیز نباید مورد تضعیف قرار بگیرد. البته حفظ حرمت امامزاده به متولی آن بیشتر بستگی دارد.

سرمایه های اسلام را حفظ نموده و از نقد مستند و عالمانه کسی در چارچوب شئون دینی و عرفی ابایی نخواهیم داشت. حرکت در این مسیر، حکم راه رفتن بر لبه تیغ را دارد که به نظر بهتر است این عرصه در محدوده همین صنف باقی بماند.

نظرات  (۱)

  • آ میـMiRـزا
  • ظریفی اینگونه نوشت:
    ‏آیت‌الله یزدی نامه زد تا باقی، حواسشون به یاغی باشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">