اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تدلیس در لیست به اصطلاح حامیان توسعه

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ

بیش از یک ماه پیش بود، آدم مطلعی را دیدم که نگران وضعیت دکتر شهابی در شورای شهر تازه رأی آورده بابل بود. می گفت: آن طور که مشخص است اقبالی برای انتخاب دکتر سیف الرضا شهابی به عنوان ریاست شورای شهر  از سوی نمایندگان شورای آتی وجود ندارد.

گفتم: اشکالی ندارد حالا ریاست شورا نشد، ریاست کمیسیون که هست.

گفت: چه کمیسیونی؟ او که تخصصی در هیچ یک از کمیسیون های شورا ندارد.

آن جا به شوخی گفتم:او را بفرستید کمیسیون آرامستان ها. چون رشته اش داروسازی ست و اغلب اموات هم با همین داروها سر از قبرستان در آورده اند ...!

اما بعد به ذهنم رسید اینها که دم انتخابات شورا لیست پر سر و صدا و پرهزینه ای را به خورد ملت دادند و چماق دلسوزی و تخصص گرایی در اداره امور شهر را بر سر ملت کوبیدند حالا خودشان هم باور دارند نیروهایی را روی کار آورده اند که از ساده ترین تخصص در امور شهری بی بهره اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">