اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مردود شده های امتحان امروز

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ب.ظ

آقا گفت "برادر مومن"، یعنی بار معنایی وصف مومن را در نظر داشته باش و بدان که حرمتش را باید بیشتر نگاه داری؛ با آبروی او بازی نکنی نه آن که پای به قلاده تهمت ببندی و بار آخرتت را سنگین تر نمایی.

شرع می گوید اصل با صداقت و صحت قول مومن است، یعنی وقتی برادر مومنت می گوید به تعهد اخلاقی خود با رهبری عزیز پایبندم، تو لااقل به دنبال وارونه نمایی حقایق نباشی.

آن ها که امروز برادر مومن رهبر را به باد تهمت و ناسزا گرفتند، دم از ولایت پذیری نزنند که امتحان شان را خوب پس نداده اند.

اگر آقا را فصل الخطاب مناقشات می دانی، بار معنایی وصف مومن و تبعات دینی آن را برای آن که از قول مولایت، برادر مومن نامیده شد، قائل باش؛ اگر نه، دست از ادعا بردار.

نظرات  (۱)

سلام سید عزیز
فکر کنم نامه آقا صریح بود و نیازی به تفسیر و تشریح نداشت
به نظر شما چه کسی دیروز مردود شد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">