اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

شام آخر

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۲۲ ب.ظ

میلاد حضرت زینب سلام الله علیها را باید به همه تبریک گفت؛ اما به خانواده های شهدای مدافع حرم، بیشتر.

کاش امروز به مزار شهدای مدافع حرم می رفتیم و غیرت و رشادتشان را گلباران می کردیم.

شاید همه ما مدعی باشیم که پیام عاشورای اباعبدالله را درک کرده ایم؛ ولی در این میان شهدای مدافع حرم زینب، صداقت شان را به پیام رسان عاشورا اثبات کرده اند. ما اما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

نام زینب سلام الله علیها را باید به عنوان یکی از تاریخ سازترین بانوان عالم ثبت نمود. امروز ارادت به شیرزن کربلا، بعد از هزار و چهار صد سال، آرایش جدیدی را در فضای سیاسی جهان به وجود آورده و از این پس تاریخ حوادث عالم را با محوریت بارگاه او رقم خواهد زد.

دنیا را امروز باید به دو دسته تقسیم کرد: زینبیون و دشمنان زینب سلام الله علیها.

سوریه، مرز بین دو جبهه حق و باطل را در سراسر دنیا به نمایش گذاشته است. حق و باطل از این پس یعنی زینبی بودن یا غیر زینبی بودن.

زینب اگر یک روز فقط مبلّغ و پیام رسان کربلا بود، امروز خود محور تحولات جهان اسلام و البته جهان سیاست قرار گرفته است. هم پیامی که او از قیام عاشورا به دنیا مخابره کرد، نهضت اباعبدالله را تا ابد جاودانه ساخت و هم امروز خود نهضت جهانی حق بر ضد باطل را رهبری می کند.

زینب سلام الله بزرگ ترین فعال فرهنگی تاریخ است. آنان که پیام عاشورا را به درستی فرا گرفته اند، قدردانی خود از پیام رسان عاشورا را با شهادت عاشقانه خویش نشان داده اند. زینب، نه فقط بزرگ ترین پرستار که در واقع بزرگ ترین خبرنگار تاریخ بشریت است. اخبار صادقانه و هنرمندانه او هیچ گاه از ذهن تاریخ محو نخواهد شد. 

اگر کسی می خواهد ارزش و جایگاه یک مبلّغ، خبرنگار و فعال فرهنگی را در مکتب اسلام بشناسد، ماجرای سوریه را دوباره بخواند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">