اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

امروز، عباسی و ارتش!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۵ ب.ظ

امروز دکتر حسن عباسی نامه سرگشاده خطاب به امیر صالحی فرمانده ارتش حزب الله نوشت و ضمن عذرخواهی بابت سوءتفاهمات پیش آمده در خصوص کلیپ تقطیع شده سخنان او، به نکات جالبی اشاره کرد که یک بخش آن از نظر شما می گذرد.

همزمان با انتشار این نامه، امیرپوردستان از فرمانده هان غیور ارتش، طی سخنانی با هشدار در خصوص فعالیت های عناصر فتنه، هوشیاری ارتش را نسبت به جریان ها و اتفاقات مشکوک سیاسی کشور به اثبات رسانید:

دکتر عباسی: "نکتۀ مهم این است که تلاش لیبرال‌ها و ضدانقلاب از این فضاسازی عمدتاً برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهم مسائلی مانند اقامۀ قسط به‌ویژه در حوزۀ فیش‌های نجومی، رکود فراگیر اقتصادی، خیانت آمریکا در پسابرجام، مذاکرات شهریور 1365 پاریس، انتشار ابعاد محرمانۀ مذاکرات اتمی در رسانه‌های غربی، ناامنی‌ها و تروریسم منطقه‌ای، رجز‌خوانی عربستان برای ایران، و عدم پیگیری جنبش مردمی مقاومت اقتصادی در کشور بوده است.

از این رو، جناب‌عالی و جامعۀ معظم ارتش جمهوری اسلامی، مطمئن باشید که پاسخ ما در حوزۀ جنگ نرم و جهاد کبیر، علیه پاشنه‌های آشیل لیبرال‌های فتنه‌گر، سهمگین‌تر از پیش خواهد بود، چراکه فرمود «و قاتلواهم حتی لاتکون فتنه» ان‌شاءالله."

امیرپوردستان: "دشمن از اتفاقات سال ٨٨ تجربیات زیادی کسب کرده و بعد گفتند ما باید ندا آقاسلطان های زیادی را هزینه می کردیم که نکردیم چون خون، خون می‌آورد. ... دشمن از از بحث بیوتروریسم و محصولات تراریخته در مقابله با انقلاب و مسلمانان استفاده می‌کند و یکی از مهمترین اهداف آنها از محصولات تراریخته، کنترل جمعیت مسلمانان است و امروز شاهدیم که با مصرف محصولاتی که می‌آید، سرطان و ناباروری بیداد می‌کند."

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">